14 czerwca 2011

DIY - inspiration Balmain

Balmain to jeden z moich ulubionych domów mody. Ich kolekcje są - moim skromnym zdaniem ;) genialne! Uwielbiam ich! Niestety ich ciuchy są tak drogie, że nawet gdybym wyprzedała całą moją szafe (a jest pokaźnych rozmiarów), nie starczyłoby mi nawet na jedną rzecz z metką Balmain :/ cóż.. więc zabrałam się do roboty, pojawił sie pomysł, potem poszukiwania materiałów, troche wolnego czasu i włala.. :D moja przepiękna narzutka z agrafkami! Nie chciałam jej zbytnio przytłaczać, więc zestaw jest prosty. Co o niej myślicie? Bo ja jestem w niej zakochana ;)












blouse with safety pins - DIY
red pants - Vila (outlet ichi)
tee - New Yorker
flats - F&F
hat - secend-hand
flower ring - I am


34 komentarze:

  1. I love the colour of your trousers!

    OdpowiedzUsuń
  2. misterna robota, ale super wygląda;D

    OdpowiedzUsuń
  3. wow, świetna rzecz :D ile agrafek na to poszło? :D

    OdpowiedzUsuń
  4. fajny pomysł, choć trochę za dużo tych agrafek.

    OdpowiedzUsuń
  5. pomysł z agrafkami świetny ! fakt marka balmain jest rewelacyjna ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Marynarka jest boska! Cały set bardzo dobrze na Tobie wygląda :) Ja osobiście założyłabym szpilki ale Tobie idealnie pasują te baletki! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  7. zakochałam się w spodniach i butach...

    OdpowiedzUsuń
  8. wyszło świetnie, jestem ciekawa ile agrafek na to zeszło:)))

    OdpowiedzUsuń
  9. około 250-300 agrafek nie pamiętam dokładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Sweet ! Very interesting , and for sure it took much of time , anyway Great work and nice pictures :)

    OdpowiedzUsuń
  11. You're incredibly hot. I love the colored pants and the hat.

    Come visit me
    Karoline Kalvo

    OdpowiedzUsuń
  12. Fantastic!!!!;D

    http://paolinasspace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Cool outfit! Love the trousers!

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  14. zajebista!!!;D
    a do tego masz świetny look.

    OdpowiedzUsuń
  15. wow i love your outfit! the color of your hat is so pretty and Balmain spirit! cool idea!




    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  16. That coat is amazing, you rock it girl!

    OdpowiedzUsuń
  17. The jacket's fantastic! Love. xx.

    OdpowiedzUsuń
  18. i love these colored pants!!!

    kisses juli

    http://itsstudded.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Awesome DIY!
    Love the pants too!

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna narzutka,bardzo mi się podoba. Może skorzystam też z tego pomysłu :)

    http://vintagesrintage.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. LOve your jacket
    Besos
    Enisdaba
    http://enisdaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. LOve your jacket
    Besos
    Enisdaba
    http://enisdaba.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow, I adore this outfit! What an amazing jacket, and I love the colour of your hat! The pants and shoes look perfect together, what a beautiful mix of colours.

    xoxo
    Rachel

    OdpowiedzUsuń
  24. ogólnie zestaw mi się nie podoba. Jakoś tak za pstrokato. Ale każda rzecz z osobna fajna. Kapelutek i narzutka <3.

    Zapraszam do mnie www.lidzia007.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. narzutka jest przefanatastyczna!:)

    pozdrawiam
    http://ladymadonnafashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. I constantly check your lookbook and blog, just to see the lovely outfits you post. I could write so much to tell you how you inspire me . thank you for these wonderful looks, you have an amazing style.

    OdpowiedzUsuń