studded heart

Serce i krzyż to chyba ostatnio najpopularniejsze nadruki na wszelkiego typu odzieży. Sama też w niedalekiej przeszłości nabyłam kilka rzeczy z sercem oraz krzyżem. Postaram się zrobić z nimi zdjęcia i wtedy Wam pokaże. Dzisiaj prezentuję moje nowe stare szorty po małej przeróbce, dodałam ćwiekowe serce na kieszonce z tyłu, aby nie było aż tak nudno. Pozdrawiam :)
















shirt - sh
tee, belt - New Yorker
denim shorts - DIY
leopard flats - F&F
sunglasses - 80's purple
necklace - H&M
bracelet - romwe


20 komentarzy:

  1. Rewelacyjna stylizacja! Najbardziej podoba mi się ten wisior oraz serce z tyłu na szortach. Cudowne!

    soollie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. fajna stylizacja, i to serce Ci super wyszło :)

    zapraszam do mnie
    !

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny set! biała koszula jest genialna!!

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny outfit, obserwujemy się ?

    OdpowiedzUsuń
  5. I love the detail on the shorts!

    OdpowiedzUsuń
  6. I love the semi sheer white cardigan!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  7. The shirt is really good!!

    XO Charlotte
    www.thefashionguitar.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dzięki bardzo,pozdrawiam :)

    http://www.natewol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. http://thebirdqueentocados.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. delikatny outfit. takie lubię najbardziej. :)

    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga,
    littlest things

    OdpowiedzUsuń
  11. awesome blog following you dear :)

    http://combo-monster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. przewspaniała jest ta koszula! nadaje zupełnie innego wyrazu całej stylizacji! LOVE <3

    OdpowiedzUsuń
  13. ja wręcz kocham ćwiekować ! zestaw bardzo w moim stylu,fajnie ! ps.dziękuję pięknie za nominację ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. ładnie! a to serducho super :))

    OdpowiedzUsuń