11 sierpnia 2011

girly pink

Różowy kolor wszystkim kojarzy się z dziewczęcością, już od pierwszych chwil naszego życia dziewczynki noszą różowe ciuszki. W moim nowym zestawie postawiłam na róż, ale nie taki strasznie slodki ;) Połączyłam moje ulubione kolorowe spodnie w kolorze amarantowym z koszulą w odcieniu nude dodałam do tego srebrne dodatki i panterkowe baleriny, wyszedł z tego niezobowiązujący codzienny outfit z klasą. Pozdrawiam!

P.S. Proszę Was o głosy TUTAJ (Kalina M)







pants - Vila
shirt - Zara
top - New Yorker
flats - F&F
necklace - wholesale-dress
bracelet - H&M

22 komentarze:

  1. Ta koszula- piękna. Chyba sama szukam czegoś takiego. Musze Cię moja droga pochwalić, bo kolorystycznie zgrałaś to p-e-r-f-e-k-c-y-j-n-i-e. Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  2. aj fajne te panterkowe baletki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Podoba mi się koszula, fajny, luźny zestaw !! :>

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądasz bardzo dziewczęco;) Fajne spodnie.

    http://food-is-so-good.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. ale masz piękną koszulę:)świetnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne spodnie :) mają ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  7. podobają mi się te 'centkowe' baleriny, w połączeniu ze stonowaną górą fajnie się komponują, super, E.

    OdpowiedzUsuń
  8. gorgeous outfit!love every piece!

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapraszam na moje rozdanie!!!!

    http://niebieskookagigi.blogspot.com/2011/08/10-000-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  10. Omg honey, you have an amazing blog. <3 You are so cute, love it!!!! Lots of love :))))


    www.thebeadayse.blogspot.com


    ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Koszula dodała lekkości tej stylizacji! Fajnie wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Completely love your whole attire!!Idefinitely adore every single detail from the hair down to the color scheme!Keep on doing these brilliant jobs,you know you are great!!Your smiles explain certain unknown beauty....

    OdpowiedzUsuń
  13. what an amazing bracelet, nice styling :)

    http://trulele.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo fajny zestaw :) spodnie szczególnie ;>

    OdpowiedzUsuń