20 września 2011

green day

W poprzednim poście wywodziłam się na temat mojego upodobania i też jego wcześniejszego braku do koloru fioletowego. Podobnie jest z barwą zieloną. Przenigdy nie tknełam nic zielonego w sklepie, wręcz odpychały mnie od siebie wszystkie ubrania i dodatki w tym kolorze, aż tu przełom. Te oto rurki w odcieniu pastelowej zieleni przekonały mnie do siebie (za rozsądną cene oczywiście) i wyszłam z nimi z lumpeksu. Co najlepsze już mam wymarzony ciemno zielony sweter ze splotami, ale nie ma takiego nigdzie. Jak by ktoś widział dajcie znać gdzie i za ile ;) Pozdrawiam!












pants, sweater - sh
boots - F&F
hat, ring - H&M
cross ring - allegro


30 komentarzy:

  1. i love the colour of your jeans :)

    x
    http://letsputourheartstogether.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oh i just love the colour of your pants, they are awesome!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Those pants are great! LOVE the color and LOVE that satchel!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pretty blog ! :D and cute outfit ! :) I'm followed you, follow me too :D

    http://thefashionbook1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie bomba!!Uwielbiam miete! Pozdrawiam i zapraszam do mnie www.saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. I love everything in this look, especially the sweater and bag!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. I love colorful pants. They look really nice. Following now.

    OdpowiedzUsuń
  8. podoba mi się mix kolorystyczny torebki ze spodniami :)

    OdpowiedzUsuń
  9. I love your green pants. The color combo with the yellow is fabulous. Great post. Now following your blog.

    Thanks for your sweet comment on Fash Boulevard. I would love for you to stop by again soon. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    -Anna

    OdpowiedzUsuń
  10. You are so beautiful, your fashion taste is so brilliant, you perfectly combine simplicity with sophistication…Incredible!!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale masz cudoooowne spodnie! szukam takiego koloru od dawna, kupiłam co prawda już jedne zielone ale to chyba jeszcze nie "TO" :) Twoje są idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  12. nie wiem dlaczego, ale wydajesz mi się przebrana a nie ubrana

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajny zestaw, ładne połaczenia kolorystyczne ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. I really like your blog and this nice outfit, I follow you .. do you follow me? :)
    tomorrow there will be a giveway on my blog, I'll wait you!

    like this: http://www.facebook.com/ #! / pages/My-free-choice/156958107665368

    kiss
    Erika
    www.myfreechoice.net

    OdpowiedzUsuń
  15. boska torebka, mietowe spodnie tez. no i ten kapelusz nadajacy niezwykly efekt :) ZDECYDOWANIE LUBIE!

    OdpowiedzUsuń
  16. You chose colors so artistic! Love it! Following your blog! Follow me back and make me happy please! =}

    http://www.artbyguni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. kolor spodni i torebki! łał :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wowww I love your satchel so much!

    SIDEWALKCATWALKS.com

    OdpowiedzUsuń
  19. We love your bag and the boots! Stand out!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    shop: www.saboskirt.com
    blog: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Do Anonymous powyżej -> dziewuszko masz jakąś dziwną wadę wzroku? jesteś głupiutka? złośliwa? a może wszystko po troszku co? :)

    Mikala świetnie ubiera swój blog w ciekawe stylizacje. A Ty Anonymous istniejesz gdzieś? gdzie są Twoje stylizacje???? goła i złośliwa? :)

    Przepraszam ale musiałam ;)

    fanka Mikali

    OdpowiedzUsuń
  21. These are such beautiful colors, love it!

    OdpowiedzUsuń
  22. Those pants are a cool colour!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. love the color of your pants!!!
    nice outfit...

    kisses juli

    OdpowiedzUsuń