15 września 2011

violet attack

Tym razem serwuje Wam prosty zestaw z moją nowo wyszperaną koszulą w fioletową krate. W każdym sezonie jesień/zima do łask powracają kratki to chyba przez zbliżające się święta Bożego Narodzenia, które osobiście, z jakiś, nie koniecznie konkretnie sprecyzowanych powodów kojarzą mi się właśnie z kratką i to w każdej postaci. Co do fioletu to nigdy go nie lubiłam, ale jakoś się do niego przyzwyczaiłam ostatnimi czasy i nawet go polubiłam. Wszystko się zmienia ;) Pozdrawiam!















checked shirt - sh
leather shorts - vintage
cuffs, necklace - H&M
boots - F&F

23 komentarze:

  1. koszula jest świetna! Nic tylko pozazdrościć, na dodatek jej fiolet jest w tym samym odcieniu co moje paznokcie ;d
    Podobają mi się też botki, które świetnie wydłużają i podkreślają Ci nogi, a na dodatek akcentują spodenki :)



    zapraszam http://szaroscgwiazd.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Buciki masz urocze :) ciekawy zestaw.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie- a jeśli masz ochotę, dodaj mój blog do obserwowanych, będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Genialne szorty, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczny naszyjnik :)
    xx

    www.sasanja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. few things make me happier than a good plaid shirt. Love the purple!

    http://www.bloglovin.com/en/blog/2681061/blondehaus

    OdpowiedzUsuń
  6. Cool look!! Like your blouse and the shoes are awsome!!:D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  7. cute flanel shirt! i like the color so much!!

    carla
    misscarlaviolet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. nice boots! if you want we can follow each others!


    http://freakyfriday-sabrina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. i have just read your comment i'm following you :)

    OdpowiedzUsuń
  10. i have just read your comment i'm following you :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pretty blog and cute outfit :D
    I'm followed you, follow me too :)

    http://thefashionbook1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajna koszula i ŚWIETNE dodatki!

    OdpowiedzUsuń
  13. beautiful outfit,dear! i really like your blog

    OdpowiedzUsuń
  14. Love the check shirt!

    Evi xoxo

    http://thenotebookofafashionlover.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. great pics, your shirt is amazing!
    X

    OdpowiedzUsuń
  16. Koszula jest genialna! Wyglądasz świetnie!
    Dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Purple suits you very well, you look so stunning and delicate. .The outfit really shows you off specifically and perfectly. .so glamorous..
    Check out my blog if you have the time :D
    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń