18 października 2011

view of the city

Od pewnego czasu, a dokładniej od czasu wiosenno-letniego bumu na kolory uwielbiam z pozoru dziwne i niepasujące do siebie połączenia kolorystyczne. Takim zestawieniem niewątpliwie jest połączenie wojskowej zieleni, zwanej khaki z różowymi spodniami, które według mnie wygląda super!

P.S. Zapraszam do odwiedzenia zakładki WYPRZEDAŻ SZAFY duuużo rzeczy :)






















jacket, pants - Vila
sweater - sh
top - New Yorker
boots - Atmosphere
fur scarf - DIY
cambridge bag - allegro


19 komentarzy:

  1. bardzo fajny zestaw :)
    pozdrawiam,
    Klaudia B.

    OdpowiedzUsuń
  2. I like the combination of colors, cool!

    http://giaa-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your jacket! Great photos!

    follow me?

    allthingsvogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. we love your outfit! the jacket was really cool

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. za ile kupiłaś torebkę? cudna!! POzdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. middlefinger - za torebke razem z przesyłką zapłaciłam około 70 zł

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny zestaw :)

    Uwielbiam takie torebki.
    Zapraszam na mojego bloga :)
    http://olgasfashionhouse.blogspot.com/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  8. ahhhhhhhh cały zestaw mnie zauroczyl,uwielbiam Twoja kurtke!!

    OdpowiedzUsuń
  9. szczególnie spodobała mi się twoja torba i połączenie kolorystyczne, faktycznie trafne ;) dziękuję za komentarz, dodaję do obserwowanych i zapraszam ponownie do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nietypowe połączenie, acz wg mnie bardzo nonszalanckie ;) podoba mi się bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miło tu , u ciebie. Fajny blog:)

    zapraszamy do nas www.fashion-ache.blogspot.com

    xoxo K&M

    OdpowiedzUsuń
  12. Ladny kolor spodni. Ja na jeszcze nie odwazylam sie na spodnie inne niz w tradycyjnym odcieniu.

    OdpowiedzUsuń
  13. That deep green suits you very well, you look so stunning and delicate. .The outfit really shows you off specifically and perfectly. .so glamorous..

    romwe-romwe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudownie :)) bardzo podoba mi się kurtka :)

    OdpowiedzUsuń