everyone want a star






Gwiazdki to ostatnio jeden z najbardziej pożądanych wzorów. Nie widać co prawda "gwiazd" na ulicy, ale gdy tylko wskoczymy na blogosferę to zobaczymy je na większości blogów. Mnie szaleństwo gwiazdkowe też dotknęło, tylko w mniejszej części ;) Całkowicie za to pokochałam odcienie zieleni, na idealny sweter w kolorze butelkowej zieleni jeszcze poluje, ale mój apetyt zaspokoił ten oto ze zdjęć powyżej :)

sweater - sh, leather pants - Vila, top - H&M, boots - allegro, earring - no name (old)




45 komentarzy:

  1. uwielbiam takie sweterki, piekne kolczyki i super getry :)

    Ja mam w planach przeprosić się z moją letnią sukienką w gwiazdki :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wyglądasz, świetne legginsy i gwiazdki są przeurocze!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie własnie bardzo brakuje złotych kolczyków...
    zapraszam do mnie na giveaway ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie :D sweterek ma boski kolor :D

    OdpowiedzUsuń
  5. ooo i love these. so cute. thanks for sharing, love. I hope you had a fabulous weekend. I've got a new outfit post inspired by Marilyn Monroe. Love to hear what you think. xo

    http://fashboulevard.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. o jak miło:) Pzdrawiam zatem koleżanke po fachu:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witam ;) bardzo fajny blog, swietne ciuchy i stylizacje ;)

    pozdrawiam i obserwuję licząc na rewanż :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Thanks for following, I'm a new follower, too! ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. i love how your hair shows off the earrings. My earrings are always lost in my hair

    OdpowiedzUsuń
  10. BARDZO FAJNY KOLOR MA TEN SWETEREK,JA DAŁABYM TU WYŻSZE BUTY;)

    OdpowiedzUsuń
  11. love your earrings and yes everyone wants to be a star or to wear stars!!!
    xx so
    www.my-philosophie.com

    OdpowiedzUsuń
  12. fajny sweter! bardzo ładny kolor

    OdpowiedzUsuń
  13. Such a chic look, I love the color of your sweater.

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny kolor sweterka!:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje, a ja lubię Twój sweter i butki :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. Aw you look beautiful :)


    xx THE CHEAP

    OdpowiedzUsuń
  17. i want these! :P
    now a follower of your lovely blog xx

    follow back? aestheticjungle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, your blog ist great!
    I really really like :)

    check out mine

    OdpowiedzUsuń
  19. Podoba mi się Twój zielony sweter ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. kolczyki i sweter - marzenie.. ;)
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam do mnie!

    http://aaarabesque.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Chic look. Love the color of the sweater and the leather pants.

    Patience
    www.justpatience.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Kolczyki absolutnie fantastyczne1 :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  23. i LOVE your star earings :)

    www.coffeecreamandthecaffeine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. uwielbiam takie oryginalne kolczyki! :) I zakochałam się w Twoich spodniach.

    dodaję Cię do obserwowanych,
    pozdrawiam serdecznie,
    chocarome

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna, prosta stylizacja:)
    AAAAAAAAA i super komin fioletowy we wcześniejszym poście;)
    pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Im loving the fact that stars are so in fashion atm!!!!!! love these earings :)

    http://blaiseruby.blogspot.com/

    x

    OdpowiedzUsuń
  27. Ładny sweter urocze kolczyki nastrajają świątecznie. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny outfit!!
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie!
    Kasia ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nice post, I like it so much! And I like your sense of style!!

    Fox House giveaway on my blog!
    Take a look and if you like follow me, I’ll be waiting for you: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  30. Simple, but I love the look a lot.

    The earring are great.. I used to have a smaller ones so similar

    xxx

    OdpowiedzUsuń
  31. przesłodkie kolczyki! strasznie mi się podobają ;3
    pozdrawiam i zapraszam na mojego bloga z DIY

    OdpowiedzUsuń
  32. piękne:*:*:**:*:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    pozdrawiam:):*:**: i zapraszam do mnie!

    OdpowiedzUsuń
  33. piękny sweter!
    cudowny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  34. your earrings a re gorgeous but I am also in love with your emerald jumper- what a great colour!
    Come follow my blog darling! xx
    http://cecylia.com

    OdpowiedzUsuń
  35. fajowe te gwiazki ;)
    mnie od razu kojarzą się ze świętami :))

    OdpowiedzUsuń
  36. great and funny style!
    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny zestaw! kolor swetra bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  38. przepraszam, że dopiero teraz, ale dziękuje za wszystkie miłe komentarze :*
    thank you for all nice comments :*

    OdpowiedzUsuń