09 listopada 2011

layer


























Od dłuższego czasu w naszym kraju mamy prawdziwą "Polską złotą jesień" - słońce, temperatura i mnóstwo kolorowych liści wokoło. Nie jest aż tak fajnie, bo z rana i wieczorem jest naprawde zimno, a żeby wyjść bez kurtki wciągu dnia trzeba się cieplej ubrań i stąd pierwsza w tym sezonie stylizacja "na cebulke" inaczej mówiąc warstwy. Aaa.. tym razem zasypie Was zdjęciami ;)

sweter, pants - sh, asymmetric blouse - romwe, boots - F&F, cambridge bag - allegro (Mango_Fashion), hat - H&M, fur collar - DIY, cuffs - H&M (gold), Cubus (silver), ring - kari15 (soon)


73 komentarze:

  1. Loving the blue pants, the satchel and the fur collar!!

    www.plentyforpennies.com

    OdpowiedzUsuń
  2. masz śliczny sweterek i pierścionek:)

    OdpowiedzUsuń
  3. spodnie, sweter, dodatki, kocham to! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna torebka :D bardzo podobają mi się kolory twoich paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem zachwycona dodatkami od melonika po buty :O

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie ci wyszła ta zabawa proporcjami i warstwami. Pokochałam kapelusz. No i cudnie dobierasz detale. Ja mam z tym zawsze problem.

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great colour combination! I'm really loving it.

    Sam

    OdpowiedzUsuń
  8. wielkie dzięki :*
    super stylizacja, trochę na dandysa, a to lubie baardzo :D kapelusz to mój zdecydowany faworyt :)

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny zestaw, a dodatki szczególnie mnie ujęły:)
    do tego cieszę się, że znalazłam kolejną bloggerkę z częstochowy- dodaję do obserwowanych. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  10. you look great! that knit is really pretty!

    <3

    OdpowiedzUsuń
  11. you look pretty! i love your bag!


    kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń
  12. Very smart layers...the blue pants are so nice!



    ----------
    From http://www.checkmyfashion.com/
    An online wardrobe for worldwide fashion lovers

    OdpowiedzUsuń
  13. Loving the wide leg and the heel under. xx

    OdpowiedzUsuń
  14. jestem zakochana w torebkach tego typu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. love the color combination, love the look
    wanna follow each other?
    follow me if you love and i'll follow you back :D
    http://newsabesabrina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. strasznie mi przypominasz Anię Dąbrowską. :):) gdybyś była blondynką to już całkiem .;p
    pierścionek-skrzydła kupowałam niedawno koleżance na urodziny. świetny jest. :):)

    OdpowiedzUsuń
  17. These photos are so beautiful, I like them! And you look so pretty!!!

    Take a look and follow me if you like
    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  18. the color of your pants is pretty rad! love the way the photos look :)

    http://www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  19. gorgeous look as usual! I love your pants!
    X

    OdpowiedzUsuń
  20. też te torebki kocham!!
    obserwuję i zapraszam do mnie;)
    http://fashionable-alaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. I am obsessed with your bag and rings! Great outfit!
    Come to visit my blog and if you want let's follow each other!
    xx
    http://dontcallmefashionblogger.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your nails and jewelry! The color of your jeans is stunning too. thanks for your sweet comment :) xo


    www.dragonnfruit.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Thank you so much for your sweet comment!!Of course I follow you back!
    Come back soon to visit my blog, I'll be waiting for you!!

    Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  25. You look so chic and those jeans are rocking.

    OdpowiedzUsuń
  26. co tu dużo mówić ,wyglądasz genialnie... podoba mi się wszystko odzdzielnie, a połączone jeszcze bardziej;) a paznokcie to mistrzostwo świata, nie wpadłabym na to chyba(i nie odważyłabym się) żeby pomalować je na tyle kolorów;) ale może zmienię zdanie, bo wygląda to bardzo fajnie.
    Dodaję Twojego bloga do obserwowanych ;)


    zapraszam Cię do udziału w candy u mnie na blogu: http://chatka-morella.blogspot.com/2011/11/nowosci-i-candy.html
    Będzie mi miło jak wpadniesz i weźmiesz udział;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygrałaś loterię na moim blogu :) napisz na mój email paulus6cc@wp.pl
    . Bo niestety podałaś chyba błędny email :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam połączenie kolorów tutaj, ten odcien niebieskiego idealnie gra z karmelem na torbie, super!

    OdpowiedzUsuń
  29. Loving those blue jeans!
    You look gorgeous!

    I stumbled across your blog....
    Cared in following blogs via GFC?
    Check out my blog, let me know if you like it, maybe
    we can follow each other. Looking forward to see you there. Thanks!

    http://www.momfashionworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. Great outfit! Love your pants and your manicure!

    GTBB,
    http://badjoan.blogspot.com
    http://cookingjoan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo mi się podoba ten zestaw! bransolety i pierścionek są cudowne! (aż zazdroszczę ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Loving the nails!

    www.monochromemagpie.com

    OdpowiedzUsuń
  33. i love ur shoes, your blog is soo lovely by the ways, i will be visiting it again very soon :)

    http://haveapeekinsidemywardrobe.blogspot.com/
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  34. Genialne słoneczne paznokcie! :)
    A spodnie -niezwykle oryginalny krój, bardzo mi sie podoba :)
    Wielki plus także dla torby :)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  35. śliczniee wyglądasz ;) obserwuje oczywiście!

    OdpowiedzUsuń
  36. masz fajny styl ; )
    taki delikatny a jednak podoba mi się :)

    zapraszam do mnie ( skomentuj i obserwuj jeśli Ci się spodoba :*:)

    OdpowiedzUsuń
  37. Słoneczne paznokcie fantastyczne!! Zakochałam się w biżuterii:) Spodnie i torebka również genialne!! Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili:)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo ładnie, świetna biżuteria. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  39. Świetny zestaw!!! /maga spodnie i torebka!!!

    obserwuje i zapraszam do mnie w wolnej chwili do obserwacji:):*:**:

    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
  40. skrzydła anielskie + kolorki paznokci cudowne !

    OdpowiedzUsuń
  41. ncie post, check out my blog http://mwanwan.blogspot.com x

    OdpowiedzUsuń
  42. Thank you so much, darling!
    I'm now following you back in GFC so see you around.

    Hope you had a lovely weekend!

    OdpowiedzUsuń
  43. love the fur!!

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Torebka jest super, podoba mi się też bransoleta, a znaleźć taką mam problem :)
    Dziękuję za przemiłe słowa i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  45. hey you look like Bella of Twilight!!!! you are so beautiful and gorgeous!!!! love love love you... your hair, your outfit, your accessories are all perfect... love your blog, following you now, hope you could visit my blog too... kissess!!!

    OdpowiedzUsuń
  46. I love the fur collar! Super cute.

    I'd love for you to check out my blog and follow! Let me know and I'll be sure to follow back!

    Cant wait,
    Summer-Raye

    OdpowiedzUsuń
  47. Piękna torebka i pierścionek :)

    OdpowiedzUsuń
  48. uwielbiam kapelusze!
    fajny zestaw, podoba mi się twój sweter:)

    OdpowiedzUsuń
  49. kolor spodni jest fantastyczny :) super połączenie... i te płomienne pazury <3

    obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  50. Kołnierzyk, spodnie, torebka - super!

    Dodałam do obserwowanych i zapraszam do mnie,

    Pozdrawiam,
    http://zakupychocolatebutterfly.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń