fur collar

















Jest kilka rzeczy w których mogłabym chodzić cały czas (i chyba tak jest). Do tej grupy zaliczają się swetry oversize, rurki, koszule, skórzane i kolorowe spodnie i długość maxi, ostatnio do zacnego grona moich faworytów dołączył również futrzany kołnierz. Jeżeli mielibyście spotkać mnie na ulicy to na pewno w zestawieniu składającym się z tych rzeczy. 

maxi skirt - F&F, sweater - sh, leather jacket - Reserved, fur collar - Asos, bag - wholesale-dress, worker boots - Graceland (Deichmann)



37 komentarzy:

  1. maxi ze swetrem wygląda przegenialnie!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Torebka jest tak cudowna<3
    nie mogę przestać patrzeć:)

    OdpowiedzUsuń
  3. To chyba mój ulubiony Twój zestaw. Każdy element jest kapitalny. Torebkę i spódnicę chętnie bym Ci zabrała.
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow! świetnie wyglądasz<3 jeśli lubisz przeglądać modowe blogi zapraszam do mnie:) zachęcam do obserwacji;**

    OdpowiedzUsuń
  5. wow po prostu świetnie! brak mi słów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. jak dla mnie jeden z lepszych Twoich setów:)
    świetnie!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczna spódnica, sweter i torebka! świetne połączenie kolorów, wzorów i faktur :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the bag!

    http://looksgood2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. super style!!!^^
    i follow you ;)

    http://ladytrendy.blogspot.com

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  10. Nice look!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. maxi plus sweter rewelecyjne połączenie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Geniaqlny set! bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ale świetny zestaw! <3 długa sukienka i skóra, coś co uwielbiam.

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękny kolor spódnicy. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękna spódnica. Fajne, nietuzinkowe zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ten look jak dla mnie idealny do teatru-mega szykownie

    OdpowiedzUsuń
  17. każdy element niesamowicie mi się podoba, a całość jest przecudowna!

    OdpowiedzUsuń
  18. jejku dziękuję ;* podoba mi się twoja spódnica, kolor i jej maxi rozmiar! świetnie zestawiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  19. oh i just love your leopard purse!!! and your leather jacket is adorable :)

    OdpowiedzUsuń
  20. OMG--that leopard bag has left me speechless! With the studs and the gold hardware is phenomenal! LOVE your blog and your styling is sooooo chic and cool!
    kisses
    xoThe Beckerman Girls

    www.BeckermanBitePlate.com

    OdpowiedzUsuń
  21. I like your post so much! And these photos are amazing!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???

    OdpowiedzUsuń
  22. what a great blog! i really like your pictures ♥

    OdpowiedzUsuń
  23. wowo niesamowity look ! uwielbiam twoje stylizacje :>:>
    Zapraszam do siebie :* Wesołych Świąt <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Loving the bright purple with the knit together! Super cute.

    xo,Cortnie
    http://stylelustpages.com

    OdpowiedzUsuń
  25. pięknie:)

    zapraszam na rozdanie do wygrania 100zł
    www.styliowo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. fajnie i oryginalnie! przepiękna torebka :)!

    OdpowiedzUsuń
  27. O kurcze świetnie dobrałaś kolorki! Torebka ze spódnicą wyglądają genialnie!:)

    OdpowiedzUsuń