simple white







Na wstępie chciałam Was przeprosić za te przerobione i nie zbyt ładne zdjęcia, ale pogoda nie sprzyja zdjęciom w terenie, a mój pokój pozostawia wiele do życzenia (żadnej pustej ściany ;P). Co do zestawu to jest maksymalnie minimalistyczny, zależało mi na zaprezentowaniu moich nowych butów stylizowanych na Prade (marzyła mi się wersję czarna, ale mój rozmiar był już wyprzedany :/). Mam nadzieje, że zrozumiecie i wybaczycie ;) 

P.S. Oficjalnie zobowiązuje się do końca tygodnia umieścić nowy GIVEAWAY :)

sweater - sh, top - H&M, denim pants - Vila, boots - wholesale-dress, star rings - allegro (kari15)



23 komentarze:

  1. Świetne buty i pierścionki! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne są te buty! bardzo mi się podobają ;-)
    ps. jak długo czekałaś na przesyłkę od wholesale-dress ? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Minimalistycznie, charakterystycznie. Like it!

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest świetny!
    Zapraszam na konkurs na moim blogu. Nagrodą jest żel antycellulitowy Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  5. Zapraszam na konkurs na moim blogu. Nagrodą jest żel antycellulitowy Oriflame

    OdpowiedzUsuń
  6. te buty są rewelacyjne! cały ten zestaw uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. fabulous. amazing post, love. thanks for sharing. love to hear what you think of my latest post. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. mega są te buty, również o takich marzę:)

    OdpowiedzUsuń
  9. All my love is going to those shoes!!! LOVE THEM!!!!!!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. buty do mnie nie przemawiają ale sweter jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  11. Prada is a true inspiration, Love Patricia

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale szalone! Podobają mi się!!!!!:)

    OdpowiedzUsuń
  13. OJ NIE MI SIĘ TE BUTY NIE PODOBAJA ;(

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny sweter !! Obserwujemy ?:)

    www.stylemecollage.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. mega odjechane buciory :D:D są świetne i chyba w jasnym wydaniu podobają mi sie bardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  16. specjalnie dla ciebie dodałam skąd pochodzą ubrania ;) dzięki za cenną uwagę :D

    OdpowiedzUsuń
  17. świetne te buty naprawdę bardzo mi się podobają, cała stylizacja prosta ale z urokiem.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  18. to be honet i don't like those shoes but however you look great in this outfit :)

    OdpowiedzUsuń