22 stycznia 2012

pattern on the snow
























Jeżeli mam założyć sukienkę lub spódnice to prawie (zdarzają się takie wyjątki ;) zawsze jest to długość maxi, bo czuje się w niej dobrze, no i plus taki, że jestem wysoka, więc dobrze na mnie wyglądają takie rzeczy ;) Zestaw stanowi całkowite (według mnie) pomieszanie gatunków - występują w nim elementy rockowe, boho, hippi czy chic, nie brak też rzeczy typowo vintage. Mam nadzieje, że mieszanka wyszła nie najgorzej i że się Wam spodoba, pozdrawiam :)


jacket - Reserved, maxi dress, hat - F&F, sweater - SH, boots - Atmosphere, fur collar - H&M, 'rock' ring - Centro, star, wings, camera ring - kari15



71 komentarzy:

  1. Beautiful skirt!



    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny kapelusz :)

    Zapraszam do odwiedzenia mojego bloga - organizuję konkurs! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne zestawienie . :)
    według mnie, trzeba na prawdę umieć połączyć tak charakterystyczne style . :)
    bardzo przypadła mi do gustu spódnica. :))
    pozdrawiam i zapraszam do mnie . :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jakie rzęsy:)wyglądasz pięknie,pasuje Ci absolutnie taki styl kochana!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. this pattern looks so great!!!

    bisous,
    mia

    HEYLILAHEY

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe połączenie :)! A pierścionki prześliczne!
    Dziękuję za miły komentarz u mnie <3

    OdpowiedzUsuń
  7. U Ciebie widzę zimę, nordycką wręcz ;) zestaw od pasa w górę jest ciekawy, spódnica...ja bym jej nie dodała-wprowadza element dezorientacji swoimi zeberkowatymi wzorkami xd

    OdpowiedzUsuń
  8. ja mam odwrotnie, zwykle wolę mini ;) albo jakieś szorty, choć ostatnio lubię też wszelkie średnie długości ;)
    bardzo fajny wzór na spódnicy, a z całości najbardziej podoba mi się futrzany kołnierz.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna spódnica i futrzany kołnierz!

    OdpowiedzUsuń
  10. świenie to wygląda. Kolor i wzór na sukience idealnie wpasowały sie w zimowy klimat ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Niesamowicie podobają mi się pierścionki! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. lovely skirt! i like how the outfit goes together so well. glad to have found your site today.

    www.cashmerechronicles.com

    Maridel

    OdpowiedzUsuń
  13. this picture is beautiful! the blue against the snow is wonderful!

    http://xoxo-carolinalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. wow I love your ring and the lether jacket - where are you from??

    ♥♥Style-Roulette♥♥



    xoxo,

    Luísa

    OdpowiedzUsuń
  15. Futrzany kołnierz wygląda rewelacyjnie!!
    Świetna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna spódnica :)
    Bardzo podobają mi się pierścionki :)

    OdpowiedzUsuń
  17. love your skirt, great post!! :) xx

    www.ahitofsarah.net

    OdpowiedzUsuń
  18. :) moj dzisiejszy post na podobny charakter...polaczenie story i futerka plus maxi skirt! Dla mnie bomba!
    Http://justkat-kat.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice skirt!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Amazing rings, and I love your skirt!
    Following you!
    Check out my new post! <3

    OdpowiedzUsuń
  21. ślicznie ;)) piękne pierścionkii ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Love those rings and the color of the skirt :)

    Thanks for stopping by my blog :)


    http://fashion-gourmet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. stylizacja jest przepiękna! bardzo fajna spódnica!

    OdpowiedzUsuń
  24. ciao ,

    thanks for the invitation ... when I'll come to Chestokowa ( can't write it ...too hard!) I'll let you know for sure ....we will have lunch or dinner together....please not Borsci ??? lots of Pieroghi????
    and beer with malina .

    ave

    OdpowiedzUsuń
  25. oh i just love your jacket and the fur collar is beautiful!!!

    OdpowiedzUsuń
  26. Awesome skirt! It plays well with the snow!!

    www.plentyforpennies.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. cute!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. fajne ujecie , zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ojej, bardzo fajna stylizacja!

    Pozdrawiam i zapraszam www.mojemaleopowiesci.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. kapelusz, kurtka i biżuteria są fantastyczne, co do spódnicy nastąpił dziwny zwrot akcji, mianowicie nie ma zbyt dużego przekonania do motywów zwierzęcych i panterko podobnych na ubraniach (co innego dodatki:) ) a tu nawet ciekawie wyszła Twoja spódnica, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Your skirt is so beautiful, I love the pattern <3
    http://cupcakesandtreacle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. świetna maxi! i zazdroszczę umiejętności łączenia pierścionków, mi to nigdy nie wychodzi...

    OdpowiedzUsuń
  33. CHETNIE PODWINELABYM CI TĄ SPODNICE

    OBSERWUJE I ZAPRASZAM DO SIEBIE <3

    OdpowiedzUsuń
  34. The fur stole totally completes this outfit, its amazing!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Thanks for your comment! I love long skirts!

    OdpowiedzUsuń
  36. piekna spodnica!
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Zestaw ma charakterek, podoba mi się.:)

    OdpowiedzUsuń
  38. I absolutely ADORE that skirt, what a wonderful print!

    Collections

    OdpowiedzUsuń
  39. wow, what an amazing skirt!
    X

    OdpowiedzUsuń
  40. thanks for your lovely comment!!i love your blog, very cool!! follow me on google friends and i will be happy to follow you back!!
    xoxo
    a_c'est moi
    lamodeouicestmoi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the skirt and ring. Shall we follow each other?
    http://fashionbeautybug.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Kochana rewelacja...i stylizacja i zdjęcia! ..ale masz widoki :)) ps. i rzęsy masz cudne! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  43. Amazing photos!!! They are so creative and a really good inspiration like your blog :)
    Coment the new outfit in http://s-justcarpediem.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  44. W tej stylizacji zawarłaś wszystko co najlepsze. Ramoneska, piękny kołnierz z futra (mam nadzieję, ze sztuczny) i kapelusz z dużym rondem. A spódnica, która jest tutaj gwiazda z pewnością przyciaga spojrzenia!

    OdpowiedzUsuń
  45. Love the pattern of the skirt and the jacket too!

    OdpowiedzUsuń
  46. love this skirt
    xx the cookies
    samecookiesdifferent.blogspot.com
    share the feeling
    visit lovely <3

    OdpowiedzUsuń
  47. świetna biżuteria !

    Zapraszam do chłopaka prowadzącego bloga o modzie . ;)

    WWW.BOYFASHIONXOXO.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  48. I like these photos so much! This is such a cool post!

    Take a look and if you want we can follow each others: Cosa mi metto???
    Win an amazing dress of your choice up to £200, enter the Zeleb giveaway

    OdpowiedzUsuń
  49. Świetnie dobrane kolory! Podoba mi się! I to tło- ekstra!

    OdpowiedzUsuń
  50. napiszę tak: odważne rozwiązania, na dany gust;).
    Pierścionki masz rewelcyjne;)).
    Bardzo będę zadowolona jak rzucisz okiem na moje stylizacje;), zapraszam;).
    Ps: Obserwujemy?;).

    OdpowiedzUsuń
  51. lovely and inspiring post.

    http://paquetevistasbien.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. this skirt is amazing, great post! xo



    www.dragonnfruit.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Oh that picture is amazing! I love we had some snow over here. Gorgeous skirt! :)

    xoxo
    www.thefashionmoodboard.com

    OdpowiedzUsuń
  54. very cool print!
    love it:D
    xx
    www.vnikali.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Ale masz ciekawą spódnicę!:)
    pozdrawiam i dziękuję bardzo za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  56. Luísa Lión - I'm from Poland, exactly from Czestochowa on Silesia :)

    Dziękuje wszystkim za tak liczne komentarza, to dzięki Wam dalej mam ochotę pracować nad blogiem, dziękuje ;*

    OdpowiedzUsuń
  57. Thank you for following me. I have followed you back xx

    OdpowiedzUsuń
  58. very cute photos!
    (\__/)
    (='.'=)
    (")_(")

    http://fashionkuraga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. great inspiration! love the first pic!
    thanks for sharing!

    if you like we can follow each other on bloglovin :)
    let me know!
    STYLE DECORUM

    OdpowiedzUsuń
  60. nice blog cutie!


    Jasmin
    http://www.my-berlin-fashion.com/

    OdpowiedzUsuń