thin line - mixes
















Ubrania w azteckie wzory to hit ostatnich kilku miesięcy. Każda szafiarka posiada co najmniej jedną rzecz z tego typu printem. Mnie też się bardzo one spodobały, ale jakoś nie widziałam ich w mojej szafie. Do czasu moich odwiedzin w Stradivariusie. Udałam się tam po mój wymarzony i od dawna wyczekiwany czarny płaszcz ze skórzanymi rękawami w stylu boyfriend coat. Podczas mojej wycieczki po płaszcz postanowiłam obejrzeć też legginsy i natrafiłam na 'navajo print', przymierzyłam i się zauroczyłam, więc oto są ;) Pozdrawiam :)

coat, leggings - Stradivarius, sweater - second-hand, top - H&M, boots - Atmosphere, gloves - F&F, hat - C&A, snood - Romwe 


37 komentarzy:

  1. świetne legginsy i mega kurtka! fajnie wszystko ze sobą gra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Amazing coat!
    Also love the green sweater! :)

    XOXF.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lovely!
    new post on my blog hon
    *********
    HF

    http://www.the-hf-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. ZARĄBISTE LEGGI-PIĘKNIE WYGLĄDASZ!

    OdpowiedzUsuń
  5. super płaszczyk i legginsy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. legginsy genialne :) bardzo fajny wzór

    OdpowiedzUsuń
  7. również posiadam te leggi , swietny zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  8. I love your leggins :) nice blog :)
    i'm following you, visit my blog if you want :)
    Anordinarylifestylebook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. woooow i love your blog
    so much inspiring for me!!!
    amazing!! keep posting!

    XX

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne są te leginsy!

    a u nas wyniki konkursu walentynkowego i... coś na wtorkowy uśmiech :) http://lenalona.blogspot.com/2012/02/bioderma-v-day-giveaway-results-wyniki.html

    Pozdrawiamy
    Lena i Lona
    "Bless the Mess"
    http://lenalona.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. dałabym sie pokroić za Twoje leginsy- kapitalny wzrór~!

    OdpowiedzUsuń
  12. perfekcyjna stylizacja! :)
    zapraszam do obserwowania i komentowania mojego bloga! :*

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam wzorzyste legginsy, świetne są te Twoje:)

    OdpowiedzUsuń
  14. płaszcz i legginsy prezentują się świetnie

    OdpowiedzUsuń
  15. awesome look, love your leggings! ♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Looks so great!

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: www.saboskirt.com
    BLOG: www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great leggings!!!

    www.birkinsandbargains.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. fajne oryginalne legginsy ;)
    Pozdrawiam,Monia

    OdpowiedzUsuń
  19. LEEGINSYYY <3333

    JAK ZWYKLE INTERESUJĄCY POST I ŚLICZNE ZDJĘCIA !

    ZAPRASZAMY DO NAS NA NOWĄ NOTKĘ :

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/new-clothes.html

    http://oneloveonedna.blogspot.com/2012/02/new-clothes.html

    XOXO !!!!

    OdpowiedzUsuń
  20. Love this outfit! Your leggings are awesome!

    Ivory :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fenomenalny jest ten płaszcz !
    legginsy z tym wzorem niestety do mnie nie przemawiają :(
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  22. wow, what an amazing outfit babe! love your pants!
    X

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo podoba mi się połączenie tych legginsów z zielonym sweterkiem :))

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny płaszcz i legginsy!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. LOVE your printed leggings!!

    OdpowiedzUsuń
  26. thank you so much :*
    dziękuje kochani :*

    OdpowiedzUsuń