29 marca 2012

british flag
















Motyw flagi jest już dobrze znany i myślę, że bardzo lubiany, bo widywałam go na dużej ilości blogów modowych. Sama zdecydowałam się na motyw flagi brytyjskiej, który odnalazłam na oversizeowym swetrze z SheInside. W planach mam jeszcze małe DIY z flagą amerykańską, ale to w wolnej chwili ;) Póki co planuje małe przemeblowanie pokoju i nie wiem kiedy ten czas nastąpi ;) Wracając do zestawu to postanowiłam połączyć go z kolorowymi spodniami, a całość wyszła bardzo casualowo. Jak pewnie zauważycie na zdjęciach wiatr był niemiłosierny dla moich włosów ;P

oversize sweater - SheInside, pants - Tk Maxx, top - H&M, boots - Atmosphere


ALLEGRO

48 komentarzy:

  1. świetnie wyglądasz! fantastyczna bluza ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny sweter! rzeczywiście motyw flagi w tym sezonie będzie bardzo modny.zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tu dużo pisać,jest znakomicie :)Lubimy :)


    Adam,
    http://bmagazyn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. sweter jest wspanialy,super wygladasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. zafascynowana jestem swetrem ;d

    OdpowiedzUsuń
  6. Ah that cardigan is awesome!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  7. Jej!! Fantastyczny sweter! Oddaj mi :))

    Zapraszam Cię również na mojego bloga z recenzjami książek.
    public-reading.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. love your blog, dear <3

    LOVE dress GIVEAWAY ON MY BLOG!!! <3
    http://www.vanillasisters.com/2012/03/worldwide-giveaway-win-love-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ciekawy swetre i cudowne spodnie!

    OdpowiedzUsuń
  10. no proszę, a moja przyszła przedwczoraj ;d musiały pójść w jednym transporcie ;d

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję Ci Kochana! :* Świetny ten sweter, kuuurde, od dawna mi się podoba motyw flagi, a jeszcze nic z nim nie mam, pora to zmienić! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny sweter :) fajnie wygląda ze spodniami :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. ooo bardzo mi sie podoba ten blog;) obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  14. thanks a lot for your comment!I follow you too now!Keep in touch!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie jestem przekonana do tego swetra,ale spodnie super!

    OdpowiedzUsuń
  16. wow!! amazing knit!

    xo
    www.aroundlucia,com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Generalnie nie podobaja mi sie te motywy z flagą, ani us ani uk ale Twój sweter jest jakiś taki inny niż te wszystkie rzeczy i na prawde dobrze wyglada! :) no i świetnie to polaczylas ze spodniami :)! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. hello! cool blog you have!!!
    i follow you!
    hop to see you on my blog;))
    amy

    OdpowiedzUsuń
  19. Such a cool sweater! I love the british flag motive too!

    >'.'<

    OdpowiedzUsuń
  20. love it!

    xo Nav
    http://www.navlandstyle.blogspot.ca/

    OdpowiedzUsuń
  21. Lovely look, I love that sweater.

    You've got a great blog, I'm following it now. Glad I found it :)
    Follow me back?
    WWW.FASHIONWHIT.COM

    OdpowiedzUsuń
  22. so nice, i love flag print and i'm collecting them!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  23. Loving you look,
    Omgosh, such a cool post, thank you for sharing it. Great pictures! I found your blog from a comment you left on another blog and really love it, would you like to follow each other?
    Also, if you have facebook, I would be so grateful if you liked my page: http://www.facebook.com/newyorkdoll

    All the best,
    Aimee
    www.new-yorkdoll.blogspot.com
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  24. oh your sweater is so cool!! and i love the colour of your pants

    OdpowiedzUsuń
  25. sweterek jest przepiekny ! ;)

    Zapraszam do udzialu w konkursie, do wygrania 100 zl na zakupy w Zarze lub H&M'ie ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za wszystkie miłe słowa, to dzięki Wam mam energie do dalszego działania ;*

    thanks for all comments, you make my day ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. rewelacyjny sweter! ja właśnie kombinuję nad wykorzystaniem sukienki w ten motyw:) zapraszam do mnie missmaden.tk

    OdpowiedzUsuń
  28. cudowna torebka, też taką chcę.
    Dodałam do followers ;)
    xoxo,
    Nat

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetnie ta flaga wygląda :)


    http://www.perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/04/lady-in-blue.html

    OdpowiedzUsuń
  30. Kiedyś podobny widziałam na allegro ale jako "firma" japan style bałam się jakości.
    Twój jest śliczny ! Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń