neon with khaki
















W ciągu kilku ostatnich tygodni na blogosferze zapanował istny szał na pastele - wszędzie ich pełno! Nie powiem mnie też się podobają, ale tym razem postanowiłam zrobić zestaw z neonami ;) Dokładniej z różowym swetrem, który moim zdaniem najlepiej i najmniej cukierkowo prezentuje się w połączeniu z kolorem khaki. Tutaj korzystając z okazji prezentuje Wam moją nową krótką kurtkę, parke. Pozdrawiam ;)

parka jacket, sweater - second-hand, denim shorts - second-hand + DIY, boots - Atmosphere, 
bracelets - gift, bag, sunglasses - New Yorker

57 komentarzy:

  1. świetne to ostatnie zdjęcie! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mi się podoba!:)
    takich okularów poszukuję!

    OdpowiedzUsuń
  3. rockowa stylizacja jak zawsze wszystkim wychodzi na zdrowie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Such a chic outfit! I love cut-offs with tights!

    xo
    Rachel

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny outfit ;) kurtka podoba mi się najbardziej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolorek :) Ja już Cię obserwuję, proszę o rewanż na http://wspomnieniaukradkiemspisane.blogspot.com/. Błagam o klikanie na baner oasap (ja już Twój wyklikałam) I pozdrawiam koleżankę po fachu w klikaniu na modnej polce :p

    OdpowiedzUsuń
  7. kochana uwielbiam Twoja kurtkeeee , cudna , ale reszta zestawu oczywiscie rowniez mi sie podoba,super zestawienie kolorow!

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny sweterek i okulary;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne spodenki i okulary! Bardzo fajna stylizacja, a takie spodnie muszę sobie sprawić!
    DZIĘKUJĘ ZA ODWIEDZINY, zapraszam częściej! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. El suéter es increíble!
    Besos,
    Itziar
    http://mapetitarmoire.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;-) fajny sweter ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. przepiękna kurtka! podoba mi się to połączenie neonu z militarną zielenią :D świetny set!

    pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo podoba mi się to zestawienie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    Kolor sweterka jest mega <3

    OdpowiedzUsuń
  15. kolor swetra masz genialny!

    Pozdrawiam
    Lona z bloga Bless the Mess
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. ostatnie zdjęcie <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kolorystyka zestawu bardzo mi się podoba :) a ostatnie zdjęcie jest mega!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. kolorystyka idealna, inspirująca ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. I love the look!

    Great blog, I'm following!

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  20. vERY COOL OUTFIT!!
    http://lifewidmorbid.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ostatnie zdjęcie - mistrz! Fajny sweterek
    U mnie lista the best of oasap:

    http://perfection-and-harmony.blogspot.com/2012/03/i-love-oasap.html

    OdpowiedzUsuń
  22. odwazne zestawnie, sama bym sie jednak nie zdecydowala

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your cut off short and the pairing is so chic and fun!

    xoxo
    Stella

    OdpowiedzUsuń
  24. i z neonem i z pastelem khaki ładnie się łączy!

    OdpowiedzUsuń
  25. Great look! I love the combo! xx

    OdpowiedzUsuń
  26. relly lovely look and blog too!

    I'm very pleased if we can follow each other!I'll be waiting for you!
    xoxo
    Faby

    OdpowiedzUsuń
  27. Ostatnie zdjęcie jest świetne ;)!

    OdpowiedzUsuń
  28. We have a loooot of pieces in this peachy colour in our fall collection.
    EAK

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawie urządzony blog :) Obserwujemy? Zapraszam do siebie na konkurs wiosenny- do wygrania modne bransoletki Clover! Może to właśnie Ty okażesz się szczęśliwym zwycięzcą! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. I love the jacket you have on, such a cool fit.

    OdpowiedzUsuń
  31. Hi my dear!!!
    Thank you so much for your lovely comment and for following my blog....!!! :) <3

    NICE PICTURES!!
    Now I'm your newest follower!!!
    Hope to see you again on my blog. now there's an interesting post!!

    http://www.thechicetoile.com/

    KISSES FROM ITALY,Francesca

    OdpowiedzUsuń
  32. oj, zdecydowanie podoba mi się to połączenie khaki z różem! cudnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  33. sweter jest śliczny, ale ja bym go jednak z khaki nie łączyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  34. a mi się w ogole zdjęcie nie otwiera. :(

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look, okulary są zajebiste!! A ostatnie fotka genialna!

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia!
    Podobają mi się bardzo Twoje okulary. :)
    Zapraszam w wolnym czasie również do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
  37. great outfit hon!!!
    *************
    HF

    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  38. nie wiem dlaczego tyle osób sie czepia noszenia rajstop z szortami - swietnie sie prezentuje u ciebie :) a róż z khaki zpapuguje po tobie :P

    Obserwuje ;)
    i pozdrawiam koleżanke z modnej-polki:)

    OdpowiedzUsuń
  39. Dość ryzykowne połączenie kolorystyczne ale podoba mi się! :)

    OdpowiedzUsuń
  40. świetnie wyglądasz, fajne wygląda ta zieleń z różem :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Love the color combination of the green khaki with the bright pink the colors really go well together , you look great!

    Matthew

    http://speakingofstyle.ca

    OdpowiedzUsuń