16 kwietnia 2012

brown zebra








Ostatnich kilka dni zleciało mi jak jedna krótka chwila. Dopadło mnie ogromne lenistwo i brak weny. W takie dni najchętniej nie robiłabym zupełnie nic, tylko spała i szlajała się po domu w szlafroku z kubkiem gorącej czekolady. Niestety, nie zawsze jest to możliwe - do pracy iść trzeba ;) Wtedy ubieram obcisłe jeansy i oversizeową koszule albo sweter. W takim zestawie czuję się komfortowo i nie wyróżniam się z tłumu, bo nie zawsze mam ochotę, żeby wszyscy się na mnie patrzyli ;P

jacket - no name, shirt - vintage, jeans - Vila, bag - New Yorker


47 komentarzy:

  1. Koszula bardzo ciekawie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wonderful look. love it.
    the zebra look is gorgeous.
    kisses
    maren anita

    Can I invite you to my GIVEAWAY ???:

    YSL lipstick & Nelly leather bracelet

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  3. I love your outfit and the background is so beautiful! I love the skies
    xx

    fashionistas-diary.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. nice print in the shirt
    PS: Join Giveaway http://fashberries.blogspot.com/2012/04/day-to-night-with-vedette-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie też dopadło lenistwo :). Bardzo fajny zestaw. Podoba mi się koszula <3

    Dodaję do obserwowanych :-*

    OdpowiedzUsuń
  6. Vila! zapomniałam o tej marce, a na studiach uwielbiałam. wykupywałam z allegro albo ze sklepów w zielonej górze... boskie czasy :D
    Pozdrawiam cieplutko z Sosnowca :D
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna jest ta koszula i zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice outfit and shirt! Great blog!!!
    If you want, check out my blog

    http://thescentofglamour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. u ciebie zebra u mnie koszula w panterkę :P

    OdpowiedzUsuń
  10. cute top!! (:

    lepinkbow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się, pogoda barowa, nic tylko spać :) Fajna koszula Kalinko!

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the blouse!

    xo Ashleigh

    www.thedaileigh.com

    OdpowiedzUsuń
  13. That print blouse is gorgeous. Love the whole look.

    www.justpatience.com

    OdpowiedzUsuń
  14. I loved!

    Obrigada pela visita, volte sempre <3
    http://agoratopronta.blogspot.com/
    Beijos Vanessa

    OdpowiedzUsuń
  15. niesamowita koszula!
    Kochana prowadzisz świetny blog. Może poobserwujemy? :* pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. love the print of that top!
    tres chic!
    following you now :)
    would love for you to check out my blog!
    <3
    nailvarnishvixen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. So fabulous. Thanks for sharing, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest outfit post. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Interesujący print ;)
    Zapraszam na giveaway z ROMWE.♥

    OdpowiedzUsuń
  19. Fajny blog :)

    Zapraszam wszystkich na mały konkurs.

    OdpowiedzUsuń
  20. Great blouse en jacket :)

    XOFEMKE.
    www.myfashion-expression.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Love your Zebra top + your satchel bag

    OdpowiedzUsuń
  22. Kurtka jest genialna :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great top! It looks great paired with the light wash jeans:)

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  24. ciekawa stylizacja. ;) zapraszam do mnie. www.lajtilala.blogspot.com ;p

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetna koszula. :)

    moveyourimagination.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Like your Outfit..

    ... Kissies from Germany

    Pinar

    OdpowiedzUsuń
  27. zakochana jestem w torbie i kurtce , a koszula wspaniała!

    OdpowiedzUsuń
  28. sweitna koszula ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. fajny zestaw!

    www.juliettecapuleti.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. fantastic!!! i love the bag!


    Kisses from La Mode En Rose = )

    OdpowiedzUsuń