13 maja 2012

in the universe
















Kosmiczny print to już nic nowego, nic zaskakującego, można powiedzieć codzienność świata blogerskiego. Dla mnie galaktyczny nadruk od dawna był czymś niesamowitym, długo podziwiałam kolejne dziewczyny w ich pięknych jakże kolorowych i fantazyjnych kreacjach z "gwiazdami". Z tą różnicą, że o ile dla wszystkich jest to kolejny ciuch wypadający z przepełnionych i pękających szaf fashionistów na całym świecie, to dla mnie jest to arcydzieło i majstersztyk matki natury, bo o ile żadnej filozofii nie było w nadrukowaniu konkretnego zdjęcia na koszulkę to w stworzeniu nieogarniętego umysłem ludzkim Wszechświata kryje się niesamowitość nie dająca opisać się słowami.

asymetic dress - SheInside, jacket - Reserved, tunic - Vila, boots - F&F



42 komentarze:

  1. ładna ta kosmiczna bluzka!

    OdpowiedzUsuń
  2. Very nice dress and love your shoes too!

    OdpowiedzUsuń
  3. Stwierdzam, że Twoje stylizacje są coraz lepsze i bardziej trafiają w mój gust. Strasznie przypominasz mi 'z twarzy' Kristen Stewart.
    Pozdrawiam, Kate ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* marna podróba Kristen ze mnie ;P

      Usuń
  4. Wyglądasz rewelacyjnie! Bardzo podoba mi się ta sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że przekonałaś się do kosmicznego printu, bo wyglądasz ŚWIETNIE :)

    OdpowiedzUsuń
  6. love your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Jaki fajny outfit ! Bardzo inspirujący . Wzór, który widnieje na bluzce jest bardzo modny !!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ładnie wyglądasz, ta asymetryczna sukienka jest piękna!
    Super zdjęcia :*
    Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam kosmiczne printy :) Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  10. Strasznie podoba mi się taki "kosmiczny" motyw, jednak wciąż niestety nie mam żadnej rzeczy z takim nadrukiem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. The jacket and top are great. A little galaxy of yours :).

    xx
    http://gita-oddsandends.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. I like the way u stylized this dress! It looks very fresh!

    xx
    http://ohsoalexandrish.blogspot.com/
    visit my blog please)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kalinka, wymiatasz! Genialnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  14. That is a really beautiful dress. I love the pattern.

    OdpowiedzUsuń
  15. super bluzka, lubię ten motyw, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. genialna stylizacja! :)
    bardzo, bardzo, bardzo mi się podoba,
    BUZIAKI <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Tak zawiązany t-shirt prezentuje się świetnie!

    Przyjmij zaproszenie do konkursu ROMWE, u mnie to ja wybieram najciekawszy jednozdaniowy komentarz, więc wszyscy mają równe szanse! Do zgarnięcia 60& i okulary przeciwsłoneczne ;) Więcej info tutaj: http://aniesbrand.blogspot.com/2012/05/aniesbrand-and-romwes-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  18. i love this soo much ♥

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. fantastycznie! świetna kurteczka i sukienka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. ..that fabric is so stunning..

    OdpowiedzUsuń
  21. idealny zestaw! bardzo mi się podoba :) buziak!

    OdpowiedzUsuń
  22. Pretty!

    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    OdpowiedzUsuń
  23. so beautiful! xx

    natalieoffduty.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. love your universe printed top! :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cześć!
    Przeczytałam Twój post na Modnej polce, zechcesz wzajemnie poobserwować?
    Pozdrawiam
    Jessica

    OdpowiedzUsuń
  26. Dziękuję wszystkim i każdemu z osobna ;* LOVE YOU GUYS ;*

    OdpowiedzUsuń
  27. Super ta "kosmiczna" bluzka! Chyba sama się w taką zaopatrzę :))

    Follow me :)
    http://magmons.blogspot.com/

    Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń