16 maja 2012

let's talk - fashion blogger meeting















W ostatnią sobotę miałam przyjemność poznać częstochowskie blogerki modowe: EwePaulinę, Maje i Zuzie oraz Magdę. Przyznam się, że ja jak to ja, stresowałam się przed tym spotkaniem bardzo (tak już mam). Było naprawdę fajnie. Wszystkie dziewczyny okazały się sympatyczne, wesołe i rozgadane ;P Około 2 godziny dyskutowałyśmy o wszystkim, potem niektóre dziewczyny musiały już lecieć, a z innymi wyruszyłyśmy na mały rajd po sklepach. Mam nadzieje, że niedługo znowu się spotkamy ;) 




24 komentarze:

  1. widac że było super:)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie się prezentujecie:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądacie:)
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojjjj jaka szkoda że nas tam nie było! Nie mogłyście zrobić spotkania w weekend majowy? ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety nie wszystkim pasowało :/ mam nadzieje, że niebawem zorganizujemy następne spotkanie i że Was już na nim nie zabraknie ;)

      Usuń
  5. Zazdroszczę :>
    Chciałabym spotkać Ciebie i Paulinę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Wwidać, ze spotkanie się udało :) świetnie wyglądałyście dziewczyny! ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Beautiful! :)

    http://liberty-walk-sara.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. cute!!!

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Looks like you had so much fun, and you all looked amazing.

    OdpowiedzUsuń
  11. Hahaha wszystkie z aparatami :D
    Ale Wam dziewczyny zazdroszczę tego spotkania, w Szczecinie takie coś jest raczej niewykonalne :]

    OdpowiedzUsuń
  12. już czekam na 9 czerwca! ;d

    Wydaje mi się, że czuję się bardziej wyzywająco niż seksownie w takich połączeniach, dlatego ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie wyglądałyście ;-)

    Zapraszam do konkursu : http://makelife-easier.blogspot.com/p/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  14. spotkanie w małym gronie, mogłyście na spokojnie porozmawiać i wszystkie się poznałyście ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. racja! kameralność to świetna sprawa :) widziałam ostatnie spotkanie śląskich blogerek w Katowicach, wtedy było ponad 20 osób i podobno ciężko było ze wszystkimi pogadać, ale cóż uwielbiam tego typu eventy i wybieram się w czerwcu na kolejne spotkanie śląskich blogerek 3 i podobno ma być jeszcze więcej ludzi, szok! ;)

      Usuń