24 maja 2012

sweet lavender








Pastelowy fiolet (lawenda) podobał mi się bardzo, ale to jedna z tych rzeczy, które wyglądają dobrze na kimś innym niż na nas w odbiciu lustra. Na początku sezonu wiosennego kiedy w modzie i na blogach zapanował absolutny szał na pastele w moje ręce trafiło kilka rzeczy w odcieniach fioletu. Niestety żadna z nich nie znalazła miejsca w mojej szafie. Wszystkie wróciły na wieszaki sklepów z metką - "kolor nie dla mnie". Jednak kiedy całkiem przypadkiem 2 miesiące później wpadłam na lawendowe spodnie rurki w galerii handlowej, zauroczyłam się totalnie! Przymierzyłam i stwierdziłam "to mi pasuje" ;) 

sweater, pants, necklace - Cubus, top - New Yorker, creepers - Wholesale-dress.net


39 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje Ci lawendowy kolor! :) Sweterek jest cudny! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny secik, boska kolorystyka i sweterek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo pasuję! zanim przeczytałam twój post pomyślałam że fantastycznie się prezentuje twoja figura w tych spodniach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz absolutna rację jesli chodzi o pastelowe kolory. Na innych mi się podobają, ale jak sama mam się w takie ubrac to mam z tym ogromny problem i uwazam, że źle wyglądam. ja jeszcze nie wpadłam na żadną rzecz w pastelowym kolorze, w której dobrze bym się czuła.

    OdpowiedzUsuń
  5. Amazing outfit!! I hope you'll visit my blog!

    OdpowiedzUsuń
  6. też mam niewiele ubrań w takim kolorze, jakoś nie widzę się w nim :) chociaż ostatnio znalazłam w sh śliczny lawendowy top, w którym o dziwo jest mi całkiem dobrze :) stylizacja bardzo fajna, śliczny sweterek <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Bo taki jasny fiolet jest "trudny". jakoś niezbyt korzystnie w nim się wygląda (szaro, smutno). Ale spodnie, spódniczki tej krzywdy już nie robią. A zestaw fajny- pomimo delikatnych jasnych kolorów, orzeźwiająco.

    OdpowiedzUsuń
  8. interesting necklace ;) i like it! thisisworldofzoe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. idealne połączenie! niby wszystko takie słodkie, ale te buty świetnie przełamują całość;) co do 'lawendowego' to mam takie same odczucia...jej cudne te kolory!:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello Kalina! Cały czas się zastanawiam jakie by tu pastelowe rurki sobie sprawić i chyba mi w tym pomogłaś :)
    Bardzo fajny pastelowy look!
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. fajnie wyglądasz , buty rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Love the color of your pants...nice outfit!
    Xoxo
    Stella

    OdpowiedzUsuń
  13. sweterek i buciki masz genialne! <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Też tak czasem mam - coś, co mi pozornie nie pasuje okazuje się strzałem w dziesiątkę :D

    OdpowiedzUsuń
  15. loving the pink - great colours

    OdpowiedzUsuń
  16. That sweater is so beautiful, I want one now :).

    OdpowiedzUsuń
  17. love love love the colors.

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajnie zestawilas te kolorki, a creepersy tez uwielbiam ! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Loving this ! Kisss <3

    therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Zestaw rewelacyjny ♥ Lawenda, lawenda - uwielbiam ten kolor!

    OdpowiedzUsuń
  21. piękne creepersy i świetny blog! :)

    OdpowiedzUsuń
  22. I like your post, great blog!!
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczne zestawienie kolorystyczne, spodnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  24. śliczne zestawienie kolorystyczne, spodnie są cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  25. A no to przesyłam truskawki komentarzem hih :) ślicznie ci w takim kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  26. W pastelach jest Ci ślicznie:) Wydaje mi się, że są dość bezpiecznym i zawsze modnym wyjściem :) Ja je uwielbiam, wygląda się w nich tak świeżo i wiosennie:)
    Pozdrawiam serdecznie:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Love the colour combinations!!

    http://www.astylishdistraction.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne buty :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń