24 czerwca 2012

aztec in the summer





















Lato w pełni! Można by teraz rozważyć co warto na tę porę roku ubierać, ale przecież to jest mocno oczywiste, szorty, szorty i jeszcze raz maxi ;) Tak, tak, ta długość skradła moje serce i zawładnęła garderobą już dość dawno temu. Dokładnie wtedy gdy pierwszy raz przymierzając długą sukienkę w sklepowej przebieralni nie czułam się jak babcia czy też cyganka, bo z tymi osobami kojarzyła mi się taka kreacja. Teraz na ulicy częściej spotkamy młodą dziewczynę idącą w powiewającej sukni niż wymienione wyżej osobistości. Chociaż w mojej mieścinie to widok stosunkowo rzadki, to ja wychodzę nudzie ulicznej na przeciw, a niech się patrzą, co mi tam.. ;)

skirt, bracelets - H&M / top - Lots of clothes / necklace - New Yorker / flats - F&F

P.S. Zapraszam na moje AUKCJE niedługo będzie kilka nowych rzeczy :)

49 komentarzy:

  1. ale fajny, taki trochę hippie zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jej, jak pięknie wyglądasz! <3 Ten top jest niesamowity.

    OdpowiedzUsuń
  3. UWIELBIAM TAKIE OUTFITY :)
    zapraszam do mnie na nowego posta :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo Ci dziękuje za tam miły komentarz. Cieszę się że idę z moim blogiem w dobrym kierunku ;)

    Bardzo podobają mi się Twoje stylizacje. Na pewno będe wpadać do Ciebie częściej ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. wszystko cudne! <3 spódnica już wogóle :D

    pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wzdycham do bluzeczka, piękna, boska spódnica, biżuteria, całość! Kochana z każdym postem zaskakujesz mnie bardziej! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. o tak, w podobnym stroju chciałabym przechodzić gorące lato :)))

    ściskam niedzielnie ;)
    Lona
    http://lenalona.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Dopracowane w każdym szczególe, bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie wyglądasz! Aztecki top jest cudny i świetnie wygląda z maxi :)

    OdpowiedzUsuń
  10. genialna koszulka. super połączenie z czarną maxi i naszyjnikiem. ten zestaw ma świetny klimat!

    OdpowiedzUsuń
  11. fantastycznie wyglądasz! bluzka i ta spódnica to świetny zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  12. super kiecka i świetnie wygląda z tą bluzką! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Cały look bardzo mi się podoba, sama chętnie bym się tak ubrała :)

    OdpowiedzUsuń
  14. piękny top! azteckie wzory są genialne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Co prawda azteckich wzorów ostatnio nie znoszę, ale całość zestawu wygląda naprawdę fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. wszsytko fajnie się ze sobą komponuje!A sukienki maxi także skradły moje serce-jest w nich o wiele wygodniej niż w króciutkich,letnich spódniczkach:)
    buziaki
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczna bluzka;)

    www.or-and-kw.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Wspaniały print, bardzo mi się podoba kompozycja z długą spódnicą. Całości dopełnia ten oryginalny naszyjnik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. prześwietna spódnica ! super wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny masz blog wiesz?:)Na pewno będę tu częściej ZAGLADAĆ :d! PS.Obserwujemy? Buziole:*:-*!

    OdpowiedzUsuń
  21. lovely summer outfit, fun aztec print on your tank.

    xo erica

    OdpowiedzUsuń
  22. świetnie wyglądasz:)

    Zapraszam do mnie:) http://themalestreet.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. maybe you like my style...
    kisses
    fran

    showroomdegarde.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Wow, really love this outfit. The top is amazing, i like also the color of your nails ;-).
    You have a new follower!

    XxX
    http://fabulousstylews.blogspot.com/2012/06/outfit-zara-it-is.html

    OdpowiedzUsuń
  25. Wspaniały look!

    ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
    POZDRAWIAM:* I ZAPRASZAM DO MNIE!

    OdpowiedzUsuń
  26. The top looks amazing with the maxi skirt! What a lovely outfit for summer :)

    OdpowiedzUsuń
  27. śliczna bluzeczka! :)) wpadnij do mnie

    OdpowiedzUsuń
  28. love the Aztec print

    http://www.benedictemagen.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. lovely choices!:)

    http://glamourgirl-bg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. wielkie wow!!! swietnie wygladasz

    OdpowiedzUsuń
  31. bardzo podoba mi się to połączenie, mimo że za maxi nie przepadam :)

    OdpowiedzUsuń
  32. I have to get me something in this print,it looks amazing!Love how you styled it with black maxi skirt;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. gorgeous outfit!!
    love this kind of tribal print!
    love it
    xoxo

    Syriously in Fashion
    Syriously Facebook Page

    OdpowiedzUsuń
  34. lovely look! your shirt is so amazing! perfect for summer.
    X

    OdpowiedzUsuń
  35. Great outfit! I love your top!

    *Oasap giveaway on my blog*
    *Sheinside giveaway on my blog*

    OdpowiedzUsuń
  36. Zauroczył mnie twój blog, a twoje stylizacje SA takie spójne z chęcią będę obserwować ;] zapraszam do mnie

    magmons.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. bluzka ma wspaniały wzór :) dobrze, że dobrałaś dół w jednym kolorze :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny zestaw na lato, zwłaszcza, że uwielbiam piórka i aztecki wzór :D

    OdpowiedzUsuń