10 czerwca 2012

classically destroyed













 










Wiem, że wielu nie rozumie mojego podejścia do ubrań, czy mody jako takiej. Zastanawiają się "dlaczego ta dziewczyna tak "kaleczy" tą piękną delikatną sukienkę?" Ja niczemu nie zabieram swobody i delikatności, po prostu ja tą delikatność ubogacam w ciężką otoczkę, dodając tunice mój własny charakter. Fajnie gdy komuś się to podoba, a jeżeli nie to znaczy, że mamy inny gust, a o gustach się podobno nie dyskutuje.. ;P

jacket - Reserved / asymmetric dress - OASAP / destroyed jeans - Vila / wedges - Deichmann / 
hat, ring - H&M / watch - Jelly Watch / cross ring - allegro / 

57 komentarzy:

  1. Pełna asymetria ;-) Wyszło bardzo fajnie :-)

    Nowe streetowe zdjęcia, zapraszam :-)
    http://streetfashionbielsko-biala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny set, ciekawie połączyłaś tą piękna sukienkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem tu pierwszy raz, a już wiem że będę zaglądać częściej.
    Ślicznie wyglądasz, całość super!
    Zapraszam do mnie;-)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Szukam plusów... i definitywnie będzie to biżuteria, co do reszty... Te spodnie są zbyt ''ciężkie'' do takiej zwiewnej tuniki.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Sukienka/tunika i zegarek- cudowne!<3

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny zestaw;) bardzo ciekawa bluzka

    OdpowiedzUsuń
  7. ajć . . . super! :) Kapelutek swietny:)

    http://boyfashionxoxo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. przepiękna tunika! mogę zapytać ile kosztowała?

    OdpowiedzUsuń
  9. Rzeczywiście połączenie nie z tej ziemi, tylko nie wiem czy Cie to ucieszy czy nie, ale wygląda super i bardzo oryginalnie. Zawsze to nowe spojrzenie na delikatną, szyfonową asymetrię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, że mnie ucieszy ;) miłe słowa zawsze cieszą, dziękuję ;*

      Usuń
  10. genialny ten zegarek, genialna ta bluzka ;oo kurtka <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudna tunika ;) Koniecznie muszę taką mieć ;))

    W wolnej chwili zapraszam do mnie na news ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. i właśnie dobrze napisałaś ! moim zdaniem też pasuje do Ciebie takie pomieszanie tej delikatności z "ciężkimi" spodniami itp... cieszy mnie to że u Ciebie zawsze jakoś jest tak inaczej !

    Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  13. wyglądasz fantastycznie! zmieniłabym tylko buty i wszystko by było cacy :D

    OdpowiedzUsuń
  14. 500 obserwująca ! :) Super look ! Pasuje Ci :)


    Obserwuję i zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. GENIALNY TEN KAPELUSZ!



    Zostaw u mnie adres maila w KONKURSIE.
    Pozdrawiam Kadik ♡

    OdpowiedzUsuń
  16. bardzo fajnie wszystko połączyłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Boska kurtka! Ciekawie wygląda z tą tuniką :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo mi się podoba :) jest idealnie :) a tunika/sukienka piękna :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. i like that white top, i love the cut and style!

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  20. Super tunika i buty ^^
    zapraszam do mnie... www.nienegatywna.bloog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. trafiłam tu przypadkiem i jestem zachwycona! <3 piekna tunika <3

    OdpowiedzUsuń
  22. ciekawa ta sukienka, oryginalna z pewnością! boski zegarek!

    OdpowiedzUsuń
  23. MOGĘ CI UKRAŚĆ TEN KAPELUSZ?




    Miłego dnia/ Kadik Babik ♥

    OdpowiedzUsuń
  24. lovely outfit
    jessillesilv.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Love the dress and the watch, really cool!

    OdpowiedzUsuń
  26. Masz naprawdę świetny styl i jak zwykle fajne dodatki! :)
    O zdjęciach nie wspomnę, masz dobrego fotografa!

    OdpowiedzUsuń
  27. ciekawa tunika i piękny zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Uwielbiam takie kontrowersyjne połączenia - na tym właśnie polega zabawa modą, a kto tego nie rozumie niech zostanie przy zarowych wieszakach :D
    Wyglądasz świetnie i tak trzymać! <3

    OdpowiedzUsuń
  29. sukienka kosmiczna, pierwszy raz widze asymetrię z tej strony, ale bardzo daje radę^^.

    OdpowiedzUsuń
  30. Rety jaki piękny zegarek i sukienka! Chcę je! <3

    Dziękuję za komentarz u mnie! Obserwuję i zapraszam do obserwowania mnie :3
    xoxo, http://themintmind.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. :PPPPPPPPPPPPPPPPPPPPPP kapeluszniku :P

    OdpowiedzUsuń
  32. Spodnie i kapelusz boski




    BLOGERKI zachęcam do odbioru KUPONY NA taŃSZE kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  33. aaaaaaaa ta tunika asymetryczna jest cudowna! I świetnie zestawiłaś, podoba mi się każda rzecz z osobna i wszystko razem. Oj, chyba muszę tu częściej zaglądać, bo warto :)))

    Dzięki za komentarz u nas :*
    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
  34. Boska sukienka i cudny kapelusz <3

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna tunika, a spodnie cudne.

    Obserwuje i zapraszam na mojego skromnego bloga.
    http://kosmetykoholizm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. to sukienka czy tunika? w każdym bądź razie jest fantastyczna :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  37. girl!! this look is perfect!! the blouse, the hat, accessorize!! i love it!! =)

    OdpowiedzUsuń