confession













Ok, ok.. napisze to w końcu.. Mam na imię Kalina i jestem zakupoholiczką ;P Brutalne, ale prawdziwe. Może w małym stopniu (tak się sama przed sobą tłumaczę), bo staram się kupować coś czego jeszcze nie mam i co nie kosztuje majątku, ale zawsze. Myślę, że każda kobieta, a w szczególności fashionistka czy szafiarka to dziewczyna ciągle pragnące mieć w swojej szafie coś nowego. Cały czas nam czegoś brakuje i akurat "tego" w swojej garderobie nie mamy. Nie martwmy się zbytnio ;) są też plusy tego "nałogu" - dzięki nam rozwija się światowa gospodarka ;)

denim jacket, top - Lots of clothes / beige dress - Oasap / watch - Jelly Watch / bags - allegro


28 komentarzy:

  1. top wydaję się być bardzo ciekawy ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great purchases. Love that aztec print!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo przyjemne te Twoje zakupy, a nałóg dopóki nie masz debetu na koncie-nieszkodliwy.

    OdpowiedzUsuń
  4. great purchaes,
    love your other posts to,
    I'm going to follow you, would you care to follow me back?

    love Clementine
    www.byclementineblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Gdybyś była zakupoholiczką, to prawdopodobnie tak swobodnie byś o tym nie pisała ;) Zakupoholizm to bardzo ciężka choroba, wpędzająca ludzi w ogromne długi i zapychająca mieszkanie mnóstwem rzeczy, które nikomu nie są potrzebne. Czym innym jest chęć posiadania nowego ubrania, a czym innym chęć kupienia byle czego - byle tylko coś kupić, bez względu na to, czy będziemy tego używać, czy nie.

    Nie powinno się tak swobodnie rzucać tak poważnymi słowami ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. zapraszam do mnie- szykuje się rozdanie (kosmetyki VERSACE) :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, I love the burgund bag, so cute!!
    Awesome haul! :)

    Xx,
    Saritschka.

    OdpowiedzUsuń
  8. brązowa torebka i zegarek, wzdycham do nich <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne rzeczy. Zakochałam się w zegarku <3

    OdpowiedzUsuń
  10. haha podsumowanie posta jest świetne;)
    piękne rzeczy;)

    OdpowiedzUsuń
  11. o matko oddaj mi ta burgundową listonoszkę!

    OdpowiedzUsuń
  12. I love it!!!!

    http://estilohedonico.blogspot.pt/

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  13. you have an amazing blog. So inspiring.
    Hope you visit me and if you like we can follow each other?

    http://modacontagiante.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  14. loving the watch!

    xx

    www.aroundlucia.com
    www.aroundlucia.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę chyba spódnicę z Bershki,cudna jest:)
    Pozdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajny blog.
    Interesuje cię moda więc zapraszam na mój blog,
    BLOG O PROJEKTOWANIU itp... http://zapalov.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. ja też jestem zakupoholiczką na swój sposób, za każdym razem, gdy mam jakieś drobne lecę do SH... a moim celem jest zajęcie kolejnej półki w szafie ubraniami ,które kocham :D ale ja jestem początkującą szafiarką, więc na razie mało mam ubrań , które uwielbiam i lubię pokazywać :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wow, wszystkie nowości są świetne :D:D Szczególnie torby <3
    Ewa teraz właśnie zbiera zamówienia. :))

    Pozdrawiamy :*

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana Moja Zakupocholiczka :****

    OdpowiedzUsuń