14 czerwca 2012

pastels with neon - why not



























Pastelowy szał opanował wybiegi i blogi już jakiś czas temu. Trend ten podoba się tak wielu, ze wszyscy albo przynajmniej większość społeczeństwa obserwującego blogerów ma go serdecznie dosyć. Sama pastele nosze i od święta i na co dzień ;P W mojej głowie powstało jeszcze kilka modowych kombinacji związanych z tymi kolorami, więc skutecznie je realizuje ;) i Was nimi trochę pomęczę. W dzisiejszym poście pastele z odrobiną neonów. Co do zdjęć to są one robione podczas wyjazdu "za miasto". Okolica świętego miasta jest przepiękna i gorąco polecam Wam Olsztyński zamek i to nie koniecznie jego zwiedzanie po raz nasty, a dla odmiany jego okolice, te dalekie gdzie możecie zobaczyć cudowną panoramę i nie spotkać niezliczonych ilości rodzin z wrzeszczącymi dziećmi ;) Buziaki :)

denim jacket - Lot of clothes / pants - Cubus / top - H&M / laofers - CzasNaButy / satchel - allegro / 


39 komentarzy:

  1. Świetne butki :)
    I zazdroszczę krajobrazów <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Fab!!!^^
    i love the top ;)

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  3. Love the colour of your pants!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  4. Podoba mi się kurtka i butki ;) Fajnie całość wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Znakomicie wyglądasz i przede wszystkim piękne spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj tak, te okolice są cudne... Pojechać, pospacerować i odpocząć. No ale sesja sama się nie zaliczy. Chociaż Twoje zdjęcia pozwoliły mi na chwile odskoczyć od notatek :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Why not - it's hot :) Lekko, przyjemnie i kolorowo - podoba mi się ten look :)

    OdpowiedzUsuń
  8. żółty z fioletem uwielbiam, chociaż takiego agresywnego odcieniu jak na butach, w takim połączeniu jeszcze nie próbowałam;) spodnie są piękne, właśnie szukałam czegoś takiego;) do tego cudne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Olsztyn koło Częstochowy ;) nasza przepiękna Jura Krakowsko-Częstochowska polecam <3

      Usuń
  10. Kalinko, super look, genialne zestawienie liliowych spodni i żółtych lordsów!

    OdpowiedzUsuń
  11. Widoczki rzeczywiście ciekawe :)
    Śmieszne masz butki :) Kolor taki inny ale bardzo ładny . :)

    OdpowiedzUsuń
  12. spodnie bardzo ładne!;) super wyglądasz!
    piękne widoki
    ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. zazdroszczę wypadu za miasto ;d
    mnie od zawsze fascynuje łączenie pastel i neonów, jakoś uzupełniają mi się one wzajemnie ;d

    OdpowiedzUsuń
  14. jakie cudowne zdjęcia! ;) piękne widoki. :)

    Na moim blogu organizuję rozdanie w którym do wygrana jest wybrana przez siebie rzecz ze sklepu odzieżowego. ;) Zapraszam Cię serdecznie, miło mi będzie, jeśli zostaniesz ze mną dłużej. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładnie wyglądasz,widoki też super!

    OdpowiedzUsuń
  16. ojej, jakie piękna zdjęcia! :)
    Ślicznie wyglądasz, Twoje spodnie i buty bardzo nam się podobają!

    Pozdrawiamy :**

    OdpowiedzUsuń
  17. BOSKIE ZDJECIA! stylizacja super zwł spodnie i buty!
    pozdrawiam i zapraszam do mnie.Ewa

    OdpowiedzUsuń
  18. Stunning view and I love the colour of those shoes, so bright and lovely

    OdpowiedzUsuń
  19. Great combination. Love the color of the pants!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. A oprócz tego, że znajdujesz u swojej mamy ciuchy to też je przerabiasz? Bo ja czasem tak. Ale właściwie nie jest to konieczne bo moja mama zawsze była szczupła. Właściwie im więcej sie zrobi z czymś starym tym większą wartość ma, takze rzeczywiście jest to wspaniałe. Jeszcze nigdy nie widziałam takiego koloru spodni, podoba mi się :) Jednak żółte buty do tego to kompletnie nie mój styl. Jednak ty wyglądasz w tym super!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak często mi się zdarza coś przerobić, bo moja mama jest hmm... "pokaźniejszych" rozmiarów ;) czasem więc zwężam, wciągam gumkę albo zwyczajnie odrywam poduszki od koszuli, bo nie cierpię ich, a większość koszuli vintage takie ma :/ ale nie zawsze - uwielbiam oversizy, zaglądanie do szafy mamy to cykliczna podróż, którą staram się odbywać jak najczęściej ;)

      Usuń
  21. Jejku ! Bardzo fajne kolorki w outficie ! Przepadam za tą jeansową kurteczką, genialną torebką i lila spodniami ! Pozdrawiam x


    http://mfashionmyobsession.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. love your outfit! you'r gorgeous. thank you so much for your lovely comment

    OdpowiedzUsuń
  23. dzięki za komentarz.
    świetny cały zestaw <3

    OdpowiedzUsuń
  24. wyglądasz prześwietnie. muszę powiedzieć, że jesteś prześliczna.

    http://jzborowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. I like how you styled this look!! =) good job!

    OdpowiedzUsuń
  26. great combination, you have a great style!
    have a nice day!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  27. great combination honey, i love it!

    have a nice day!

    xx

    OdpowiedzUsuń