02 lipca 2012

modern Indian











Jeżeli ktoś z Was miał sposobność lub zwyczajnie ochotę pooglądać kilka moich wcześniejszych postów to na pewno zauważył, że uwielbiam i często noszę piórka. Kolejnym naszyjnikiem w mojej kolekcji został wisior z czerwonymi piórkami w stylu boho. Zygzaki zdobiące moje legginsy, etniczny wzór biżuterii oraz zdjęcia w zbożu sprawiły, że poczułam się nieco jak nowoczesny Indianin, tylko pióropusza na głowie brak ;)

legginsy, necklace - Oasap / top - second-hand / flats - no name /


53 komentarze:

  1. Świetny naszyjnik :D zapraszam do mnie ;) proszę o komentarz i klika w Oasap :D http://juliet-monroe.blogspot.com/2012/06/welcome-to-america.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń
  2. Legginsy są poprostu niesamowicie piękne...

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wygladasz, te legginsy są przewspaniałe!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kalinko, obłędnie wyglądasz, bardzo mi sięten zestaw podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. Kobeito, dlaczego mi to robisz?! Jak tylko widzę takie szczupłe, zgrabne nóżki w tak fajnych i ciekawych legginsach to aż mi się coś robi. A dlaczego? Dlatego, że ja sobie na takie legginsy pozwolić nie mogę...
    Zazdroszczę, no! :P
    Ogólnie świetny zestaw. Tak jak wspomniałam wyżej, legginsy świetne. Naszyjnik też baardzo mi się podoba. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. uuu, przepraszam :/ nawet nie wiedziałam, że mam szczupłe nogi, ja myślę o nich troszkę inaczej ;) dziękuję kochana ;*

      Usuń
    2. Kalinko, nawet sobie nie żartuj! Masz strasznie zgrabne nogi. :)

      Usuń
  6. jeden z najlepszych zestawów!! Boskie legginsy i naszyjnik! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetne są te legginsy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo mi się podoba i do tego świetne zdjęcia:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Those pants are hot you look so pretty and I like the background of this shoot


    xoDale
    http://www.savvyspice.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. prosty zestaw, a jak przyciąga uwagę ;)
    bardzo podobają mi się legginsy ;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. ale pięknie ;)
    masz świetny kolorek włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyglądasz ślicznie. Zestaw chociaż pozbawiony mocnych barw to jednak przyciąga wzrok, a najbardziej chyba ten naszyjnik, jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  13. kiedyś miałam obsesje na punkcie piór ^^
    świetny wisiorek! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetny naszyjnik i legginsy;)

    OdpowiedzUsuń
  15. mega leginsy i ten naszyjnik! Oasap rządzi :D

    OdpowiedzUsuń
  16. fantastyczny outfit. zakochałam się w leginsach i naszyjniku! <3

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny kolor lakieru, jakiej to firmy i jaki numer koloru? :>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lakier jest z firmy Golden Rose nr 209 :)

      Usuń
  18. Love this style, amazing!
    P.S. Enter my amazing GIVEAWAY and win a genuine black diamond bracelet :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetny look ;) zapraszam na nowy post;*

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo ciekawe te leginsy i przed wszystkim piękne zdjęcia! Przyjemnie się ogląda :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Such a cool location, love these photos!
    Great pants, so cool!

    OdpowiedzUsuń
  22. legginsy są przegenialne :)

    OdpowiedzUsuń
  23. bardzo fajny zestaw i zdjęcia:) Podobają mi się legginsy:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Monika:)

    OdpowiedzUsuń
  24. I like your post, it is beautiful! You are very attractive))
    xxx

    OdpowiedzUsuń
  25. Very cool outfit!! & Thank you SO MUCH for the sweet comment!! :D

    xo - David

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi. Lovely pictures, I really like your pants! :-)

    Sofie from Denmark
    www.sofiescloset.dk

    OdpowiedzUsuń
  27. Love your pants!
    These pictures are amazing, i really like that place, so cool!
    xoxo


    stylebycelia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. mogłabym spróbować ale bałabym się że by mnie trochę duuusił:D:D:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnaś się martwić, żeby go nie wypić, bo tak czekoladą pachnie ;P

      Usuń
  29. Świetna stylizacja niby prosta ale ma coś w sobie te leginsy dodają uroku całości:)
    Super

    OdpowiedzUsuń
  30. świetny zestaw, piękne zdjęcia! jak fajnie, że już jest lato i mogę oglądać takie fotki w zbożu!

    OdpowiedzUsuń
  31. Your blog is soo beautiful.love your post and the last one too! you look great!
    we can follow each other if you want! i already follow you!hope you do the same! ;)

    Follow us,Win gift certificate
    http://vjstyle-online.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Beautiful photos! I love your necklace :D Following xx

    {Satin&Souffles}

    OdpowiedzUsuń
  33. obsessed with this look. Stunning. Fabulous post, love. If you get a sec, I'd love to hear your thoughts on my latest. xo

    www.fashboulevard.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  34. fantastic pics! love that necklace!

    do you want to follow each other (on bloglovin' and gfc)? let me know!
    see you around!

    www.apossiblefantasy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. I like that outfit, and those are beautiful pictures!

    OdpowiedzUsuń
  36. zazdroszcze bardzo bluzy/kurtki i bransoletki<3

    OdpowiedzUsuń