bloggers meeting and contrast






/ sweater - second-hand / shorts - StaffbyMaff / bag - Mango_Fashion
/ creepers - CzasNaButy / necklace - H&M /

Mini fotorelacja z II spotkania częstochowskich blogerek ;)


Paulina z bloga http://modaitakietam.blogspot.com/ (dziękuję za zdjęcia ;*)

Fakt, miało to być spotkanie z większą liczbą osób niż poprzednim razem, ale mimo tego, że była nas trójka (aż albo tylko ;P) ucieszyłam się z kolejnej możliwości poplotkowania i bliższego poznania z tymi dwiema świetnymi kobitkami ;) Atmosfera prześwietna, a tematów do rozmów całe mnóstwo, tylko niestety czas goni. Mimo to wykorzystałyśmy dwie wspólnie spędzone godziny na wypicie kawy, rozmowy o blogach, modzie i o życiu, a i nie zapomniałyśmy o najważniejszym zdjęciach naszych zestawów z tej pamiętnej soboty ;)

60 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam spotykać się z innymi blogerkami mimo, że do tej pory nie zajmowałam się blogowaniem na poważnie. Ale dzięki nim wiele się dowiedziałam i teraz mogę rozkręcać swojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  2. stunning bag! The outfit is wonderful! You look adorable!

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. Częstochowskie!
    ależ powinnyśmy połączyć siły! Zapraszamy do grupy śląskich i na nasze spotkania!

    Ściskam, Lona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wybieramy się do Was z Pauliną już od dłuższego czasu i ciągle sobie obiecujemy, że następnym razem będziemy ;) mam cichą nadzieje, że to będzie wkrótce i będziemy mogły się poznać ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  4. Moja koleżanka ma krótsze włosy od Twoich i udało mi się zobić kokardę. Sukces tkwi w tym, aby jak najwyżej związać kucyk i zebrać wszystkie włosy - to najtrudniejsze na takich włosach. Reszta z górki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to może jednak spróbuję pokombinować ;) a da się tą fryzurę zrobić samemu? mogłabyś przesłać jakiś instruktaż? poćwiczyłabym sobie ;P

      Usuń
  5. Rewelacyjnie wyglądasz:)

    themalestreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz niesamowicie, szorty skradły moje serce, tak oglądam co jakiś czas na blogach te spotkania i coraz bardziej zazdroszczę takich możliwości i nawiązywanie nowych kontaktów, aż miło popatrzeć na takie fotorelacje :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo podoba mi się Twój zestaw :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kalinko dziękuję:)
    Było bardzo miło, mam nadzieję na szybką powtórkę, nawet jakbyśmy miały znowu spotkać się we trzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również dziękuję ;* też liczę na następne spotkanie w najbliższym czasie, ustalimy coś niedługo ;)

      Usuń
  9. torebka jest oczywiście moją faworytką a mina Pauliny jest bezcenna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tego się, bałam, że ktoś tą minę zauważy :) Czymś byłam ostro zniesmaczona, tylko nie pamiętam czym :)

      Usuń
    2. też nie wiem o czym wtedy rozmawiałyśmy :/ niestety miałam tylko dwa twoje zdjęcia z czego jedno było rozmazane, drugie z tą miną, wybrałam mniejsze zło ;) bo nie mogłam nie dodać twojego zdjęcia :)

      Usuń
  10. Ooosz kurcze, ale świetnie wyglądałaś! Uwielbiam takie kolorowe looki! :) Fajnie, że się spotkałyście i że obfocenie zestawów też zaliczyłyście. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Love the pink sweater with the leather shorts, great combi!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie wyglądasz;0 torba jest mega i śliczny kolor sweterka;)

    OdpowiedzUsuń
  13. those shorts are incredible! love this mix of colors together :] xx

    OdpowiedzUsuń
  14. nice photos!
    I am your newest follower, what about you being my newest follower too? (:

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne szorty :)
    Chętnie się dołączę na następne spotkanie,bo mam nie daleko :P
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oczywiście zapraszamy :)
      w razie czego to zawsze ustalamy termin spotkania na forum na modnapolka.pl, więc zaglądaj ;)

      Usuń
  16. świetne połączenie :) Mimo, że małe grono to bardzo zacne więc spotkanie musiało się udać. Podoba mi się Twój styl obserwuję.

    OdpowiedzUsuń
  17. Your sweater is so gorgeous!! Second hand? So nice! xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Najważniejsze, że było miło ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam CIę w tym zestawie! Tylko czemu nie wrzuciłaś mojej ulubionej fotki na palcach ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* aż się rumienie ;) ulubioną zostawiam dla siebie ;)

      Usuń
  20. świetne kolory! zieleń, fiolet i róż fajna ze sobą kontrastują :)

    OdpowiedzUsuń
  21. super! ;)
    widać, że dobrze czujecie się w swoim towarzystwie... ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. ale Ty zawsze ładnie łączysz kolory! ;d

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny look ! kocham te spodenki, chcę je sobie zamówić ale nigdy jeszcze tam nie kupowałam i nie wiem jak z jakością rzeczy, polecasz ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem Ci, że to jest moja druga rzecz z metką StaffByMaff i jestem bardzo zadowolona z zakupów. Na pewno jeszcze nie jedna rzecz (przy nadmiarze gotówki ;P) z tej firmy trafi do mojej szafy. Jakość jest naprawdę świetna i w przyzwoitej cenie, a o projektach nie wspominając ;) szczerze polecam :)

      Usuń
  24. I love the pink and purple, gorgeous(:

    -loadsofashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zakochałam się w Twojej torbie! Jest doskonała :)

    OdpowiedzUsuń
  26. zapraszamy do kato na spotkania, w końcu częstochowa to też śląsk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* mam nadzieje, że na następnym uda mi się już być ;) macie już jakiś termin ustalony?

      Usuń
  27. jejku ,jak cudnie wygladasz, piekne szorty!

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny zestawik i super sweterek !

    OdpowiedzUsuń
  29. super wygladasz w takim wydaniu,
    a ten naszyjnik to jakas nowosc? swietny jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten naszyjnik to właśnie straszny staroć ;) kupiłam go dawno dawno temu (około 2 lata temu),ale doskonale wpisuje się w jesienno/zimowe trendy więc wygląda jakby był z nowej kolekcji ;)

      Usuń
  30. Nice beautiful outfit! You look pretty with it. We love your top matched with your cute necklace. :)

    Much love from the SABO SKIRT girls!
    SHOP: http://www.saboskirt.com
    BLOG: http://www.saboskirt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. great sweater and shotr
    follow each other

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetna stylizacja :) Obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  33. świetnie wyglądasz, bardzo podobają mi się szorty i torebka <3

    OdpowiedzUsuń
  34. swiety look , cudna torebeczka , genialny blog !obserwuje i zapraszam do siebie. mfashion88.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. IN love with the color of that sweater!

    -V
    http://stylishlyme.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Hi dear :) you look great hun! what do you think of following ecah other on bloglovin' and GFC? Let me know
    Keep in touch

    http://thefrench-fries.blogspot.pt/

    xx

    P.S:JOIN MY INTERNATIONAL GIVEAWAY

    OdpowiedzUsuń
  37. I love your satchel, and I love bloggers meetings :)
    I really like your blog, would you like to follow each other ?


    xx


    www.coralieslooks.com - FRENCH FASHION BLOG

    OdpowiedzUsuń
  38. great look, I love the necklace!

    OdpowiedzUsuń
  39. Od dawna mam w swojej szafie skórzane spodenki ale nie mam odwagi by je założyć :) ciekway pomysł :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Świetny set Kochana, torebka cudo!! :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń