17 września 2012

silver details












/ pants - F&F / denim vest - Vila / t-shirt - Auchan / boots - Deichmann / sunglasses (c/o) - Firmoo
/ necklace - H&M / bracelet - Katherine /

Poproszono mnie o napisanie kilku słów (opinii) o otrzymanych, od dystrybutora okularów - marki Firmoo, okularach przeciwsłonecznych. Szczerze powiem, że nie spodziewałam się po zwykłych okularach ze średniej półki takiej jakości, a po firmie która rozdaje pierwsze okulary całkowicie za darmo! takiej dbałości o każdy szczegół. Okulary są naprawdę świetne, jakościowo, wizualnie jak gatunkowo i już na pierwszy rzut oka (po założeniu) czuć różnice między tymi okularami, a okularami sprzedawanymi w zwykłych sklepach. Moje oczy czuły się dużo lepiej i prawie (bo jednak ciężko) mogłam patrzeć na słońce ;P o czym w zwykłych okularach z sieciówki możecie zapomnieć. Firma dba także o sposób pakowania produktów, doskonale zabezpieczone, zapakowane w kilka warstw folii bąbelkowej i  etui okulary, tylko po to, aby klient otrzymał swoje zamówienie kompletne i niezniszczone. 

Co jest najlepsze z tego wszystkiego to fakt, że każda/każdy z Was może otrzymać od Firmoo, jako nowy klient, swoją pierwszą parę okularów za free, po więcej odsyłam Was TUTAJ

Serdecznie polecam ta markę, bo jestem pozytywnie zaskoczona i jeżeli tylko wybór produktów byłby szerszy to pewnie zamówiłabym coś na własną rękę ;)

14 komentarzy:

  1. W zwykłych sklepach ciężko jest znaleźć okulary z filtrem, niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie czerwonych legginsów i jeansowej kamizelki :) a bransoletka dodaje smaku całej stylizacji, jestem jak najbardziej na tak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ale ślicznie! i fajny blog, może obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne okulary, bardzo Ci pasują.

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. genialne połączenie!!!!
    pozdrawiam:*:*:*:* i zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  6. super! interesujące buty :)


    Kochana, KONKURS na moim blogu! do wygrania dowolny zegarek i dowolna bransoletka! :) zachęcam do wzięcia udziału :)

    OdpowiedzUsuń
  7. interesujący zestaw :) włosy podziwiam!

    OdpowiedzUsuń