17 listopada 2012

boyfriend blouse









/ jacket - Terranova / boyfriend blouse - Puma / skirt - F&F / tights - Conte / boots - Deichmann / 
/ necklace - New Yorker /

Rajstopy.. każda z nas ich potrzebuje i (prawie) każda z nas z nich korzysta. na rynku mamy do wyboru tysiące rozmaitych wzorów i kolorów oraz setki producentów wyrobów pończoszniczych. Przyznam się szczerze, że specjalnie wybrałam te właśnie rajstopy, aby sprawdzić na własnej skórze technologię 3D Lycra, bo nie lubię marznąć ;) Producent obiecuję: "Rajstopy damskie wyprodukowane z wykorzystaniem nowej technologii dziania podwójnej warstwy - miękka przylega do skóry, a zewnętrzna nie przepuszcza zimna. Dzięki dużej elastyczności idealnie dopasowują się do sylwetki ciała".  Od razu widać, że są one trochę inna niż "zwykłe" rajstopy. Czy cieplejsze, hmm.. o ile się "rozgrzejemy" podczas chodzenia to faktycznie nie przepuszczają zimna.  Dodatkowo przyznam się, że zahaczyłam je paznokciami kilkukrotnie podczas noszenia i ku mojemu zdziwieniu nie mam żadnej dziury ;) Wydają mi się trwalsze od "zwykłych", które już podczas pierwszego noszenia często zahaczałam i robiły się brzydkie zaciągnięcia czy dziury. Dodatkowo są mięciutkie i przylegają do skóry idealnie, pod warunkiem odpowiedniego dobrania rozmiaru ;)

30 komentarzy:

  1. Świetnie! Super naszyjnik! ;)
    Słodziak wiewiórka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super! Bardzo fajny kożuszek!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny kożuszek :))

    Pozdrawiam! M.

    OdpowiedzUsuń
  4. Beautiful jacket!

    www.fashiable.nl

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja mam zawsze problem z rajstopami, dlatego najbardziej lubię lato, kiedy nie trzeba ich zakładać. :) Świetnie wyglądasz Moja Droga, fajne jesienne kolorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. wyglądasz przepięknie :)))
    świetny outfit i zazdroszczę kożucha :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nietypowo i to jest fajne ;))
    Obserwuję by mieć wgląd na więcej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. ależ by mi się przydał taki kożuszek:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka jesienna i zamyślona jesteś Kalinko :) Bardzo fajny zestawik, kobiecy i delikatny. MOże jakieś spotkanie skręcimy na początku grudnia? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a faktycznie, lekko zamyślona.. jesienna zaduma mnie dopadła ;) Wiesz Paulinko ja na spotkanie z Wami zawsze chętna tylko, żeby jeszcze nasze dziewczyny się pojawiły, bo je to ciężko jest zebrać w jedno miejsce w jednym czasie ;) ale jasne, warto spróbować :D pozdrawiam :)

      Usuń
  10. też zawsze mam problem z zaciągającymi się rajstopami, dlatego ich nie noszę, a jak już muszę je ubrać to jest to dla mnie udręka... ciągle sprawdzam czy żadne oczko mi nie poszło i czuję się po prostu niekomfortowo. A kożuszek masz cudny!

    OdpowiedzUsuń
  11. kurtka !
    zapraszam na konkurs trwający na moim blogu :)

    pozdrawiam :*
    http://mish-mash-wardrobe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie spódniczki i bluzy! ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. ja mam wielki problem z rajstopami - jeden raz założe i po nich!

    OdpowiedzUsuń
  14. slodki wiewior:-)
    cudny zestaw na chlodne dni

    OdpowiedzUsuń
  15. genialny kożuszek :)wspaniale gra z kolorem bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. love this look and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    kisses
    http://francescagiusti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. kurtka genialna, zamowilam podobna tylko ze z przodu sie 'faluje' if u know what i mean :D

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny kożuszek :)

    Pozdr,
    VinciaXS.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń