event in Glitter with Hair Coif













W ostatnią niedzielę miałam przyjemność uczestniczyć w ciekawym wydarzeniu zorganizowanym i odbywającym się w Glitterze w częstochowskiej Galerii Jurajskiej. Do centrum handlowego wybrałam się razem z Pauliną, wspólnie postanowiłyśmy podpatrzeć propozycję pani fryzjerki z salonu Hair Coif na upięcia włosów: sylwestrowe, wigilijne, karnawałowe (okazji w najbliższym czasie jest sporo) czy też urozmaicenie codziennych "wystąpień publicznych" ;) Chciałyśmy także pooglądać produkty (od biżuterii, przez zegarki, akcesoria do włosów, aż po dodatki upiększające mieszkanie). Każda klientka Glittera, która w tym dniu zakupiła produkty do stylizacji włosów mogła się oddać w ręce profesjonalnej fryzjerki, która w kilka minut przygotowywała fantazyjne (i wbrew pozorom proste) upięcia włosów i to za darmo ;) Na głowach zadowolonych klientek (jak i pracownic) Glittera mogłyśmy podziwiać różnorodne koki, loki i wariacje na temat słowiańskich warkoczy, niezwykle popularnych w ostatnim czasie. Sama dłuższą chwilę zastanawiałam się czy się czesać, ale postanowiłam spróbować czegoś "innego", niż rozpuszczone włosy. 


Jak powstawała moja fryzura możecie zobaczyć poniżej.







Byłam zadowolona z efektu końcowego i niczym rusałka paradowałam z kokiem i warkoczem na głowie :D
Wspólne zdjęcie fryzury mojej i Pauliny to podstawa ;) Wyglądałyśmy bardzo podobnie, bo  jak widzicie z warkocza i koka można zrobić wiele fryzur. Ku naszemu (pozytywnemu) zdziwieniu później dołączyła do nas Magda, która również postanowiła się uczesać ;)




Po zrobieniu zdjęć wszystkiego czego można (niemal dosłownie ;P) wybrałyśmy się z Pauliną na sfotografowanie naszych stylizacji (dziękuję kochana ;*). Tego dnia ubrałam się prosto z akcentami kolorystycznymi i wyrazistymi dodatkami (jak zawsze). Jak się okazało mój warkocz na głowie dopasował się do warkoczy na swetrze, tworząc prawdziwie skomplikowany splot wydarzeń ;)





/ sweater - Second-Hand / shirt - H&M / pants - Vila (outlet) / boots - Market / 
/ necklace - Cubus / watch - Jelly Watch / 

22 komentarze:

  1. Moja najszybsza fryzura od fryzjera ever:) 10 minut i koczek był gotowy :) A Wasze warkocze wyszły genialnie! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i właśnie za to podziwiam panią fryzjerkę z Hair Coif ;) gdybym umiała tak jak ona zrobić niemal każdą fryzurę w 10 minut to non stop miała bym inną ;P

      Usuń
  2. Ale Ci fajnie w takiej fryzurce, ogólnie zestaw bardzo mi się podoba.
    Ten kołnierzyk u koszuli i fryzura tworzą razem delikatnie romantyczne połączenie, które bardzo Ci pasuje:).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* nie zdarza mi się być romantyczną, ale myślę, że to miła odmiana ;)

      Usuń
  3. Ja Cię bardzo lubię oglądać w takich splotach na głowie i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  4. masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi to czytać ;) jeżeli mój blog Ci się podoba to również zachęcam do obserwacji ;)

      Usuń
  5. Byłam w ubiegłą niedzielę w Jurajskiej i bardzo szkoda,że was nie spotkałam :/
    Piękne akcesoria pod choinkę :)

    http://drawingfashiondreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja również żałuję :/ może następnym razem, pozdrawiam :)

      Usuń
  6. Kurcze no, czemu w Poznaniu nie ma tego sklepu :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne zdjęcia i super biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne zdjęcia i wszystko co na nich jest jest piękne :)

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny naszyjnik i fryzura :)
    Wesołych Świąt!
    DaisyLine

    OdpowiedzUsuń