14 grudnia 2012

layer on the coat










Wydawać by się mogło, że na płaszczu, który staje się niejako zwięczeniem całej stylizacji, może być tylko szalik. Według większości owszem, ale mnie spodobało się połączenie płaszcza z futrzaną kamizelką i to z umiejscowieniem na płaszczu. Efekt ostateczny takiego połączenia wydaje mi się ciekawy i (co najważniejsze  o tej porze roku) jest nam znacznie cieplej ;)

/ fake fur vest - Zara / coat - Stradivarius / dress - Ohh la la (Cz-wa) / tights - Conte
/ boots - F&F / necklace - WholeSale-Dress / bracelets - Iloko, Katherine /

22 komentarze:

  1. Boska kamizelka :D idealnie uzupełnia takie zimowe zestawy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I love the combination of the fur vest and the coat! Great job! :)

    http://thesmallnoble.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  3. :) I wyszło świetnie. Ja wprawdzie w takim połączeniu wyglądałabym co najmniej jak niedźwiedź, ale Twoja sylwetka pozwala na takie szaleństwa. Super:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ładne zdjęcia! :)

    ZAPRASZAM: www.dripfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszczę kamizelki i butów, świetne połączenie! ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgadzam się z M.Ortycją - rajstopy najlepsze! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Looking great, love your tights!:)

    OdpowiedzUsuń
  8. wspaniałe rajstopy. calość mega udana✻ ✻ ✻ ✻ ✻ ✻
    BUZIAKI;*
    ola

    OdpowiedzUsuń
  9. Jest idealnie! :) napatrzyć się nie mogę :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuje za komentarz ahhh te buty wzdycham

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja, bardzo podobają mi się te zdjęcia!!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń