26 grudnia 2012

wrapped butterfly










Kolejny codzienny zestaw i szczerze powiem, że nie wiem czy możecie spodziewać się po mnie czegoś innego. Zawsze noszę się wygodnie, codziennie, czasem nieco bardziej elegancko, ale jeżeli jest to elegancja to koniecznie ze sportową nutą. Kto wie co urodzi się w mojej głowie za jakiś czas, może będę chciała wyglądać "dojrzalej" ;) Póki co wolę nosić się wygodnie i młodzieżowo do momentu do którego pasuje mi taki styl. Pozdrawiam :)

/ coat - Stradivarius / jeans - Vila / sweater, scarf - Second-Hand / 
/ bag, gloves - F&F / boots - Market / butterfly - gift /

20 komentarzy:

  1. Fajny zestaw, płaszcz bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna tobra!

    Agnieszka

    http://ileftmyheartinsfblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. dobre zdjęcia, świetny płaszcz i szal :) super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrzę na te zdjęcia i zaczynam żałować, że sprzedałam swój płaszcz ze stradivariusa.
    Świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygoda to podstawa dobrego wyglądu :)
    podoba mi się torba i płaszczyk !

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo mi się podoba twój styl i blog ! Przepiękne zdjęcia i stylizacje !!! :) Trzymaj tak dalej Kalinka, jest super! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. płaszcz i szalik są cudowne! A torba świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. CIAO CARA... <3
    Sono appena arrivata nel tuo BLOG, beautiful Outfit !
    Ne sarei davvero felice se ti andrebbe di seguirci a vicenda...Fammi Sapere <3
    TI ASPETTO !
    BACI E BUONA GIORNATA

    BLOG > http://mcaruso930.blogspot.it/
    FACEBOOK > http://www.facebook.com/ThisIsMyStyleByMartinaBlog?ref=hl

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo dziękuję za odwiedzenie mojego bloga,

    może dodamy się do obserwowanych?

    www.polinefashion.pl


    buziaki! :*

    OdpowiedzUsuń
  10. super wygladasz, sliczna jestes ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny płaszcz!!!
    Zapraszam na mojego bloga o modzie męskiej http://make-me-trendy.blogspot.com/
    Mam nadzieję, że Ci się spodoba:)

    OdpowiedzUsuń
  12. co za piękna broszka!! cudo :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw !
    Podoba mi się :]
    ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  14. super stylizacja :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  15. ojojoj widzę frędzle!!!
    przepięknie :)

    Ściskam sylwestrowo!
    Lona

    OdpowiedzUsuń