green with zips










Zima.. zimno, mroźno i pochmurnie.. ale za to jak pięknie ;) Prawda jest taka, że czasem mam jej serdecznie dość, zwłaszcza wtedy gdy marznę i jeżdżę samochodem, ale ale.. gdy prószy śnieg albo oglądam zasypane białym puchem gałęzie drzew to ją uwielbiam! (pełna jestem skrajności ;P) Co by wykluczyć negatywne aspekty tej pory roku staram się ciepło ubierać, stąd kożuszek i warstwy, aby zakryć co się da, a żeby wyeksponować to na co mam ochotę grube rajstopy ;)

/ jacket - Terranova / sweatshirt, necklace - WholeSale-Dress / skirt - H&M / tights - Conte
/ boots - New Yorker / cap - C&A / gloves - F&F /

48 komentarzy:

  1. Kożuszek <3

    ___________________________________________
    Zapraszam :)
    antolka95.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem pod wrażeniem...
    Po pierwsze kożuch, po drugie połączenie brązu z zielenią, po trzecie ta spódnica...mógłbym tak wyliczać w nieskończoność to co mi się podoba!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* bardzo mi miło, że się podoba ;)

      Usuń
  3. love the color of the jumper! we're following you now on bloglovin' and gfc, we hope you follow back! let us know:-) xx
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  4. Nice necklace and beanie ! Kiss x

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. fajny kożuszek
    :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ćwiekowy naszyjnik bardzo najs!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow sweterek cudeńko!<3 Buciki i naszyjnik też skradły mi serducho:) Pięknie wyglądasz kochana!:*

    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny zestaw. Naszyjnik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  9. ta soczysta zieleń przyciąga uwagę! super!

    OdpowiedzUsuń
  10. uwielbiam takie dłuuugaśne spódnice :) pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetnie wyglądasz ;) bardzo fajnie połączone kolory!! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. love your outfit!

    following you now, hope you follow back ;)

    www.heymarsya.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. trzy kolory - bezpieczne połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pomysłowa stylizacja;)

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo podoba mi się połączenie spódnicy i bluzy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. super look ;)
    www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Great mix of colours! This is the perfect outfit for the snowy background, everything looks amazing!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  18. Absolutely gorgeous,my dear!;-)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  19. That jacket is amazing! X

    www.fshnattacks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. cudowny kożuszek! :) mam ten sam tylko, że w kolorze czarnym. :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Mnie się ten zestaw nie bardzo podoba :(

    OdpowiedzUsuń
  22. najlepsze jest to, że jakbyś założyla do tego spodnie to nie byłoby tak efektone. A taka długa spódnica tyle zmienia! :))czadowo!

    OdpowiedzUsuń
  23. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Amazing outfit! love the jacket!

    OdpowiedzUsuń
  25. Cool sweatshirt! X

    http://chictimes.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  26. Hi, Many of our fans are looking forward to see pictures from excellent bloggers like you on world's 1st eyewear styling community plus.firmoo.com, could we have the honor to see you there?

    OdpowiedzUsuń
  27. LOVE.LOVE.LOVE the jacket!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    WIN TICKETS FOR AN OFFICIAL AMSTERDAM FASHION WEEK SHOWHERE!

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne, zapraszam do obserwowania.

    OdpowiedzUsuń
  29. PRZEPIEKNIE, mega stylowow
    super:*pozdrawiam,
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  30. Kochana piękny kożuszek!! :) pozdarwiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Cute boots www.adoramehitabel.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  32. that is a great look :) i love this jumper

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń