27 stycznia 2013

khaki with dark green










Od kilku dobrych tygodni ogarnęła mnie mania tworzenia zestawów, które składają się w większości z czarnych rzeczy. Właściwie to nie ma ich tak dużo na blogu, bo nie chce Was zanudzać tą tematyką "czerni".  Doszłam jednak do wniosku, że dobrze wystylizowana czerń nie może być nudna, a z całą pewnością jest bardzo stylowa ;) W dzisiejszym, wydaniu czerń połączona z zielenią, ciemną zielenią jak i tą bardziej militarną w odcieniu khaki w połączeniu z dodatkami w chłodnym odcieniu srebra.

/ jacket - Vila / sweater - second-hand / skirt - H&M / tights - Conte / boots, cap - New Yorker /
/ fake fur collar - Asos / necklace - WholeSale-Dress / bracelets - Iloko / gloves - F&F /

64 komentarze:

  1. those bracelets are great! like the cool coat as well xx

    OdpowiedzUsuń
  2. super kołnierz !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny kołnierz ;-) Rzuca się w oczy i ,,tworzy" całość.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lovely www.adoramehitabel.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja bardzo lubię czerń i absolutnie nie uważam, że jest nudna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło wiedzieć, że ktoś myśli podobnie jak ja ;)

      Usuń
  6. Fajna stylizacja, kołnież świetnie ją uzupełnia :) Pozdrawiam, dodaje do obserwowanych, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bransoletki dają świetny efekt kajdanek!
    Bardzo udany zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewo masz ode mnie 6 ;) bo nikt nigdy nie o tym nie wspomniał, a efekt był zamierzony ;D pozdrawiam ;*

      Usuń
  8. love the parka..


    have a sneak peek of my blog..new posts are comming up..if you really like it please follow on gfc,bloglovin and lookbook..already followed of course..

    xoxo

    comme il faut

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny look, najbardziej podoba mi się parka ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Love your jacket, it seems like it's warm, which is important because it must be freezing there right?
    xox

    Mónica <3
    lookatmonica.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. yes, it was freezing ;) coat was good for this weather, thanks :)

      Usuń
  11. love your jacket!

    www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne połączenie kolorów, bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  13. świetny set, stylówa jest. Parka bardzo na plus.

    OdpowiedzUsuń
  14. La parka es preciosa!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  15. nice style like it !

    OdpowiedzUsuń
  16. cudnie ;)

    zapraszam do mnie: www.okomody.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. fajne set! ja osobiście uwielbiam też połaczenie khaki z czerwienią :)

    OdpowiedzUsuń
  18. ALe fantastycznie wyglądasz Kalinko! Nieco mrocznie, zadziornie, obłędnie po prostu!!! Jak u CIebie z czasem w sobotę, może jakaś kawka w Galerii i obgadamy plany następnego spotkania?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Ci Paulinko ;* zawstydzasz mnie ;) Ostatnio cierpię na nadmiar czasu ;P mnie sobota jak najbardziej pasuje, kawka z Tobą bardzo chętnie, no i ustalić wszystko trzeba :) odezwę się na maila do Ciebie, buziaki ;*

      Usuń
  19. love your coat:))
    http://fromarmanitozurich.blogspot.ch

    OdpowiedzUsuń
  20. love the look!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. wow love your leggings! the cutouts are so rad:)
    xx

    OdpowiedzUsuń
  22. dla mnie czerni nigdy za wiele jak sie umie ja laczyc za pomoca faktur krojow to prawie nie zauwaza sie ze to ciagle ten sam kolor nie jest nudno- tu cudnie przlamalas ja zielenia :)

    OdpowiedzUsuń
  23. plaszczyk z cicikiem wyglada super:)

    OdpowiedzUsuń
  24. trochę mrocznie! ale rajstopy mi się podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
  25. bardzo mi się podoba!!!!!!!
    kołnierzyk mam na ich punkcie hopla!

    OdpowiedzUsuń
  26. Cool tights!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna kurtka! ♥ obserwuję! :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Great post!

    I love your dark green coat !!

    Beautiful outfit !!


    Love,

    Janice
    the-fashion-milkshake.blogspot.nl

    OdpowiedzUsuń
  29. Ten zestaw jest naprawdę świetny - bardzo przypadł mi do gustu ;)

    Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie ;))

    OdpowiedzUsuń
  30. dziękuję : )
    Chyba każda z nas ma takie mroczne dni : )
    Futerko przy kurtce jest przyczepiane ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja ostatnio coraz bardziej ;P
      kurtka i kołnierz to dwie osobne rzeczy ;) nie da się futerka przyczepić, można je tylko założyć na wierzch. pozdrawiam :)

      Usuń
  31. Cool coat!! I love it!
    Do u want to follow each others?

    www.theitaliansmoothie.com

    OdpowiedzUsuń
  32. I want your parka! You look stunning my dear! ;D

    Kisses,

    Benedetta

    www.daddysneatness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Mega stylizacja !!! <3 kołnierz boski :)

    OdpowiedzUsuń
  34. How cute are you, girl? Loving this look!
    xo TJ

    OdpowiedzUsuń
  35. i love the over all outfit.... so nice!

    OdpowiedzUsuń
  36. you look amazing! I love your coat ^^

    Caroline
    Please feel free to join my giveaway : $80 MsDressy Gift Voucher
    http://missoline.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Great look dear,
    I follow you on GFC,hope you'll follow back kiss

    Be Happy with Fashion

    OdpowiedzUsuń
  38. Super zestaw :) kurtka jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  39. genialny look! bardzo fajny blog- oczywiście obserwuję:)
    zapraszam do siebie;)) http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Hej! Świetny blog! Zapraszam do mnie :*
    http://withyoubabyy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Fajnie wyglądasz!;* http://neufneufsecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń