new in: JANUARY


/ sweatshirt - WholeSale-Dress / sweater - second-hand /



/ bag - WholeSale-Dress


/ tights - Conte /


/ necklaces - WholeSale-Dress


/ sweatshirt, cap - New Yorker /


/ beanies, clip - allegro /

Powyżej możecie oglądać wszystkie nowe rzeczy, które pojawiły się w mojej szafie w styczniu. Wiem, że styczeń jeszcze trwa i może ktoś uważać, że jeszcze coś trafi w moje ręce, ale ostatnio postanowiłam nie szaleć z pieniędzmi i od tego miesiąca przeznaczać na zakupy "modowe" maksymalnie 100 PLN miesięcznie. Zamierzam się tego trzymać, a budżet na styczeń już został wykorzystany, stąd posumowanie ;) 

60 komentarzy:

  1. No i słuszne założenie, mi zawsze szkoda kasy na ciuchy :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a ja jej nie mam za dużo ;P i faktycznie również mi szkoda, zwłaszcza na nowe, które są moim skromnym zdaniem strasznie drogi ;) dlatego uwielbiam lumpexy ;)

      Usuń
    2. W SH czasem można znaleźć wiele markowych ubrań jeszcze z metkami :) jesli ma się farta :) za niewielkie pieniądze :)

      Follow Me www.gointohesun.blogspot.com

      Usuń
    3. zgadzam się z Tobą ;) moje ulubione sh nawet wyznaczyło do tego celu specjalne "wieszaki" ale cenią się za te "metki" :/

      Usuń
  2. Hey dear I really like your blog! What about following each other? Also on bloglovin and fb if you want...just let me know :3 <3

    Join my ROMWE GIVEAWAY!

    New Outfit Post!

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne naszyjniki i bluza z numerem ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I like this post so much: these purchases are wonderful!
    What about following each other? Cosa mi metto???
    Win a red dress identical to the one Miranda Kerr wore!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Love the pieces!:)


    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne rzeczy. Najbardziej podobają mi się naszyjniki:)

    OdpowiedzUsuń
  7. czarny sweterek jest niesamowity!;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nice things
    agoratopronta.blogspot.com.br
    Vanessa <3

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice post :)

    Http://Fashioneiric.blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  10. Las compras son geniales!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  11. Czekamy aż zobaczymy je na Tobie:) Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajne zakupy! ;)
    Pozdrawiam, w wolnym czasie zapraszam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. rewelacyjne rzeczy:)

    szara bluza świetna;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Hey dear love your blog, it has something special!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    XOXO, Collage Minimalista

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny post, ostatnie czapeczki mi się podobają :) Dołączam do grona obserwatorów, jak chcesz się odwzajemnić to będzie mi miło.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie na konkurs, do wygrania bon na fajne zakupy
    Szczegóły tutaj:
    http://modnywieszak.blogspot.com/2013/01/konkurs.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny blog :))
    Ciekawy post ;] Podoba mi się !!!
    Życzę miłego dnia.

    Zapraszam również do mnie :)
    I na moją stronę https://www.facebook.com/pages/In-another-light/413836138693856
    Za polubienie byłabym ogromnie wdzięczna !

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog :) będę tutaj zaglądać częściej :)


    www.limitofcontrol.blogspot.com
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  18. oj, chciałabym mieć 100 miesięcznie na ciuchy :D A tu nawet tego nie ma.

    Fajne zakupy. Wytrwałości w postanowieniu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przyda mi się wytrwałość ;) a Tobie życzę więcej kaski do dyspozycji ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  19. Can I have it all,please?;)
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice buys!

    http://initialed.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Great buys! The necklaces are really beautiful. x

    OdpowiedzUsuń
  22. Ś,liczna torebka i świetny sweterek z SH_rodzyneczek:))! Też obiecałam sobie ograniczać zakupy, bo przeholowałąm w tamtym roku:p

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo fajne i życiowe postanowienie,ale ja nie nigdy nie mogę dotrwać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. very nice. i want it!!

    www.frankvinyl.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Just found your blog and loving it. Maybe we can follow each other on GFC or bloglovin? Please feel free to stop by my blog and let me know. XO

    http://mevamarie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. thank u so much for the comment dear

    http://mwanwan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. świetny blog : D
    na pewno jeszcze tu zajrze
    zapraszam do mnie :
    mekstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. bluza bardzo mi się podoba i przydałaby się ;)pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. I kupiłaś to wszystko w granicy 100 zł?? :o wow :D Swietne naszyjniki :)
    Pozdrawiam
    ___________________
    bluvie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie licząc rzeczy które dostałam oczywiście ;P to, tak 100 starczyła ;) pozdrawiam :)

      Usuń
  30. Nice items. I love the emerald and black sweat shirts and the mustard bag.

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ zdobycze! Nie możemy się doczekać aż zaprezentujesz je na sobie!

    Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  32. Dobre postanowienie..kurcza ja tez chyba powinnam:))

    OdpowiedzUsuń
  33. Bluzy i naszyjniki przepiękne:)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zielona bluza- genialna!! Zresztą naszyjniki też mnie urzekły :)

    Pozdrawiam i zapraszam do siebie,

    Malko

    OdpowiedzUsuń
  35. I really love the details esp the sweatshirts! :)

    xx pauline
    classycroissant.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne rzeczy widzimy na pierwszym zdjęciu! <3
    Pozdrawiamy
    Joanna&Maja
    Surdut. Surrealistyczny Duet Twórczy.

    OdpowiedzUsuń