patterned line









Spódniczki, stały się moją codziennością, nie wiem czy to z racji chęci pokazania moich pięknych rajstop czy z potrzeby dowartościowania samej siebie i poczucia się bardziej kobieco... Pewnie jest trochę tego i tego,   i jeszcze ogromna tęsknota za ciepłem oraz zwiększona ilość pomysłów na tę część garderoby ;) Zauważyłam u siebie ciekawą tendencję, od trzech postów moje odzienie dolnych partii ciała co raz bardziej się kurczy. Nie martwcie się krócej już nie będzie ;)

/ jacket - allegro / skirt, scarf, gloves - F&F / tights - Conte / cap, boots - New Yorker /

41 komentarzy:

  1. ale masz szczuplutkie nóżki! ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To futerko wygląda przeuroczo

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie Ty masz piękne,długie nogi! Kurcza, godne pozazdroszczenia:))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;* aż się zawstydziłam ;)

      Usuń
  4. świetny zestaw !!!! kamizelka i czapka cudne <3 masz bardzo zgrabne nogi :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Kalina jakie ty masz długie nogi! Super ta kamizelka i rajstopki też:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really nice outfit! The tights are sooo awesome! X

    www.fashion-attacks.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie, chociaż ja do tego zestawu wybrałabym ciut wyższe buty :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie mam ani jednych kozaków ;/ same botki w mojej butowej kolekcji ;)

      Usuń
  9. Kolejna świetna stylizacja na Twoim blogu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło mi :D będę starała się, aby było coraz lepiej ;)

      Usuń
  10. czemu tak całkiem czarno dzisiaj? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakaś faza na ciemne i czarne kolory mnie dopadła ostatnio ;P ale nie martwcie się , będzie i trochę koloru w następnych zestawach, tak bardzo jak lubię czerń, lubię i kolory ;)

      Usuń
  11. Kochanie, przy takich nogach może spokojnie być krócej :) Ostatnio uderzasz w nutę, która mnie totalnie zachwyca, tak jest i dziś!

    OdpowiedzUsuń
  12. Kochana, jak dla mnie..jest idealnie :) ps. rajstopy mają piękny wzór ;) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wyglądasz naprawdę świetnie! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your vest and the whole vibe of the look! Have a lovely day!

    Mary x

    OdpowiedzUsuń
  15. wygladasz pierwsza klasa kochana <3

    OdpowiedzUsuń
  16. dla mnie za dużo ciemnego, ale chociaż się odznaczasz na tle bieli :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Hi! Love your blog, I'm your newest follower :)
    Follow back if you like my blog :*
    Ana

    OdpowiedzUsuń
  18. beautiful

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. oddawaj tę figurę, bo mam 938934 kompleksów :)

    OdpowiedzUsuń
  20. piękny wzór na rajstopach! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. What an amazing post! Love!

    www.goodbadandfab.com
    personal style and fashion musings of a LA fashion lawyer living life in the fab lane!

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajnie wyglądasz!;) i masz piękne nogi!

    OdpowiedzUsuń