wolf in the daily edition









Koszulka z nadrukiem to coś co mnie kojarzy się z bardzo codziennymi zestawami. Jesienią czy też zimą trzeba dodać do takiego t-shirtu trochę więcej warstw, ale ciągle pozostaje w strefie wygody dnia powszedniego. Na "wilczą" koszulkę miałam ochotę odkąd tylko był na nie ogromny bum na blogach, nie znalazłam jednak w sklepie żadnej, która by mi odpowiadała, bo wszędzie były tylko zwierzęta prezentowane w agresywny sposób (dosłownie, zęby na wierzchu to dla mnie przejaw agresji ;) ). Postanowiłam urzeczywistnić swoją wizję twórczą i w tej kategorii nie zastąpiony okazały się zdjęcia z google images i team REdesigned STories FActory (jesteście THE BEST!).

/ fake fur vest - Zara / jacket - Ichi / long sleeve t-shirt, cap - REdesigned STories FActory
/ pants - Vila / boots - market / scarf, gloves - F&F /

48 komentarzy:

  1. wow świetnie wyglądasz!
    Czapka jest cudowna ;)


    Zapraszam na konkurs!
    Do wygrania piękna biżuteria ;)
    Warto spróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super zestaw , bardzo podoba mi się połączenie futerka z kurtką:)obserwuje i pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. super zestaw <3 śliczne futerko i czapka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Skóra + futrzana kamizelka = lubię!

    OdpowiedzUsuń
  5. czapka jest świetna <3

    zapraszam.

    OdpowiedzUsuń
  6. fajny blog ! zapraszam do mnie :)
    http://pperoni.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjna stylizacja!
    wszystko idealne;)
    zapraszam do siebie;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna stylizacja, bardzo fajnie, że znajduje się w niej futrzana kamizelka !:)

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo mi miło, że się podoba ! dlaczego mi nie do twarzy w czapkach jak tobie..ehh;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mega fajnie wyglądasz w tej czapce! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  11. Napisałam, że nadrabiam zaległości ;p.
    Cudowna czapka!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ciepło, idealnie na tę pogodę :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. fajny blog :)

    ja z forum modnejpolki :)
    obserwuję i liczę na rewanż *.*

    anothermyowninspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. ładna stylizacja, a czapka rewelacja!:) pozdrawiam
    http://www.swiatwkolorzeblond.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba połączenie futrzaka z nadrukiem na bluzce ;d

    OdpowiedzUsuń
  16. Nice outfit!
    Would you like follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  17. Nice :)

    http://trapeziovermelho.blogspot.pt

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny blog, fajny set! już obserwujemy i zapraszamy do nas :) łaczy nas miłość do dziewczyn z REdesigned STories FActory :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super czapeczka i swietna kurteczka ;)

    ♪♫•*¨*•.¸¸❤¸¸.•*¨*•♫♪

    http://luvmodauroda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Love your outfit, and what a pretty blog. Love this! Sending love from New York City, hope you are well. Please follow me! & like me on Facebook! If you have bloglovin, we should follow each other!
    xox
    Janicethitran.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  21. uwielbiam ubrania z wilkami!:)

    OdpowiedzUsuń
  22. świetne futerko iii koszulka! :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Great outfit hon ;)
    ***********
    HF
    http://the-hf-blog.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  24. Looks great!:) Totally love the beanie! Did a similar one lately on a DIY :D

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  25. Awesome top! At first I didnt een recognize that it was a woolf!

    OdpowiedzUsuń
  26. wyglądasz niesamowicie <3 uwielbiam takie stylizacje :)
    Zapraszam u mnie nowy look :)

    OdpowiedzUsuń
  27. wyglądasz super! Bardzo podobają mi się twoje buty:)

    OdpowiedzUsuń
  28. buty najlepsze. i czapka. wyglądasz bardzo swobodnie, podoba mi się

    OdpowiedzUsuń