WYNIKI - Konkurs 5 zwycięzców












Oczekiwane przez wielu wyniki konkursu "5 zwycięzców". Trochę to trwało, a to za sprawą konieczności przygotowania 5 list opierając się o Wasze komentarze. Ostatecznie wylosowałam 5 szczęśliwców, których możecie podziwiać powyżej. Ze wszystkimi osobami, które zostały wylosowane skontaktuje się mailowo. Dziękuję za ogromną liczbę zgłoszeń, nie mniej jednak szkoda, że musiałam 2-krotnie losować, bo nie wszyscy byli uczciwi i nie spełnili wymaganych warunków. Szkoda... Zwycięzcom gratuluję, a pozostałych zapraszam do udziału w kolejnych konkursach. Buziaki ;*

13 komentarzy:

  1. Aaaaaaa, jej jak sie ciesze. Dziękuje. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super wiadomość :D. Udało się i bardzo dziękuję za ten przypływ szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
  3. thanks darling for the comment, happy new year
    http://mwanwan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Great!!

    Let's follow each other via FB/Bloglovin? Let me know, will add you back directly:)

    www.fussylife.com
    www.facebook.com/fussylife

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje :)

    Tym którym się nie powiodło zapraszam do mnie gdzie również jest konkurs:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziękuje, dostałam i jak małe dziecko się cieszyłam bo było tak ładnie zapakowane a ja tak kocham rozpakowywać prezenty , a ostatnio nikt mi tak nie zapakował z wstążeczką żadnego prezentu , jesteś kochana :) <3

    OdpowiedzUsuń