camo pattern












Czytałam rozmaite opinie na temat moro. Jedni go uwielbiają inni nienawidzą, a ja jestem gdzieś po środku (jak w każdym przypadku). Uwielbiam militaria, kolor khaki, więc lubię też moro, ale aż tak, żebym nagle pół szafy miała mieć w tym wzorze to nie. Przesada rzadko pojawia się na radarze moich uczuć i emocji, dlatego zwariowanie, w tym temacie, mi nie grozi. Fakt jest też taki, że nie ganiam za tym, aby pierwsza coś pokazać... Niektóre pomysły chwytam w locie, a do innych się długo przekonuje, są też takie, które podobają mi się od dawien dawna, ale perfekcyjnej ich wersji do dnia dzisiejszego nie znalazłam i czekają gdzieś w mojej głowię, na własnoręczną realizację bądź impuls wzrokowy podczas przeglądania sklepów. 


/ sweater, necklace - SheInside / skirt - F&F / bracelets - Iloko / tights - Conte / boots - New Yorker /

56 komentarzy:

  1. Złota biżuteria bardzo przyciąga uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny sweter!
    Fajnie go sfeminizowałaś spódniczką i złotymi dodatkami! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie, bardzo podoba mi sie swetrzycho:-)

    OdpowiedzUsuń
  4. interesujaca moro kompozycja, bardzo kobieca.
    Ciekawy blog. Obserwuje :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ciekawe połączenie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetna stylizacja <3 !!! uwielbiam moro :)

    OdpowiedzUsuń
  7. L-O-V-E love it! Nice sweater!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    Ps: I started a running blog with my best friend. www.chicksrunningonkicks.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Love the outfit! And your blog is really neat!

    Wishing you a late vday greeting and pls drop by my blog when you get the time...And I'd like it if we could follow each other and share views too :D

    Kisses,
    Dipika.
    www.dipikasyngai.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice collar!


    It will mean a lot if you have time to check my blog and maybe follow us if you like it ?

    Hope to see you soon on it

    X

    Emily from Pretty Tiny Things

    OdpowiedzUsuń
  10. genialny sweterek fajnie zestawiony kontrastowo z dziewczeca spodniczka - bransoletki ekstra

    OdpowiedzUsuń
  11. Amazing outfit please follow me back i am new here on blogger. 25.2. grand opening my photos with my fashion outfits thank you so so much

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna zdjęcia świetne stylizacje i zapraszam do siebie
    to będzie dla mnie zaszczyt gdy taka wspaniała blogerka
    zaobserwuje mojego marnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  13. Ślicznie, biżuteria cuuudowna :)


    Pozdrawiam, i zapraszam do siebie ; )

    OdpowiedzUsuń
  14. Love your camouflage sweater + gold chocker! ;D

    Kisses,

    Benedetta

    www.daddysneatness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. You look beautiful. The sweater looks gorgeous!

    xx

    WWW.STYLEOFPURITY.COM

    OdpowiedzUsuń
  16. Great style... the collar love it!
    xoxo from germany!
    http://mariposa-world.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Wpadłaś na bardzo dobry pomysł połączenia sweterka moro ze złotą obrożą i bransoletkami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  18. fajny zestaw, gratuluję pomysłu :)
    ShocoStyle

    OdpowiedzUsuń
  19. like it.maybe we can follow each other?
    kisses

    OdpowiedzUsuń
  20. the sweater.... :D love it. check out my blog! http://princeofeight.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja właściwie nigdy nie założyłam niczego moro-podobnego, ale nigdy nie mów nigdy ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. I love your blog
    so cute style
    xxx,m

    OdpowiedzUsuń
  23. Fajny zestaw:-) + świetna biżuteria. Zapraszam do mnie i obserwowania!:) ja juz obserwuje <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetna stylizacja, pierwszy raz widzę moro sweter, idealnie wszystko zgrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  25. fanką moro nie jestem ale super zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. dziękuję za odwiedziny ;)
    mamy ten sam naszyjnik ;)
    pozdrawiam! ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. great look, pairing up that camo print with the golden chocker necklace.. looks awesome

    OdpowiedzUsuń
  28. Wyglądasz bosko! a sweter jest genialny, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. wspaniały sweterek i dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  30. Uwielbiam styl moro ♥
    Zapraszam do mnie, zostaw ślad po sobie, zaobserwuj a na pewno się odwdzięczę !. ;) http://loocox.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. Nie przepadam za moro,ale biżuteria piękna;)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moro w połączeniu ze złotą biżuteria wygląda naprawdę bardzo ciekawie!podoba mi się:)

    OdpowiedzUsuń
  33. złota biżuteria, spódniczka i sweter w moro tworzą świetne zestawienie :)

    OdpowiedzUsuń
  34. strasznie przypominasz Kristen Stewart ^^

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny look! :) Bardzo mi się spódniczka podoba! :)
    Ale Ty jesteś zgrabna! <3 :) Bransoletki suuuuper :)

    OdpowiedzUsuń
  36. Ale fajnie, swietny sweterek i super dopasowana biżuteria! :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  37. what a beautiful necklace I also have one like that. The bracelet I really like.
    We follow each other? I follow you already. I hope parts, I'd love to. I'll wait.
    I'll leave my link http://annalisamasella.blogspot.it/
    You can also find me on Facebook, instagram, chicisimo, lookbook, bloglovin, Fashiolista

    OdpowiedzUsuń
  38. O kurde ale genialny sweterek! Bardzo oryginalny:)

    OdpowiedzUsuń