DIY: cap with diamonds






Tak, tak... Przyznam się od razu w moim pomyśle na "zrób to sama" nie ma nic skomplikowanego. Niestety, a może i to dobrze... Na bardzo skomplikowane pomysły się nie porywam, bo szkoda materiału, nici, ostrości nożyczek i energii elektrycznej oraz fizycznej na moje wypociny z których i tak prawdopodobnie nic ładnego nie wyjdzie i stracę tylko zapał do "tworzenia". Zaczynam więc od rzeczy prostych, nieskomplikowanych, wymagających ode mnie minimum zdolności manualnych, precyzji i cierpliwości, aby w przyszłości móc nieco podwyższyć poprzeczkę i realizować inne plany transformacji odzieży. 

Do wykonania czapki inspirowanej tą z pokazów (nie pamiętam czyjego dokładnie) wystarczy: czapka, kamyki, nitka, igła oraz nożyczki. Jedyne co musimy zrobić to przyszyć nasze kamienie do czapki i tadam, gotowe! Co prawda trwało to trochę... ale myślę, że efekt warty zachodu.

38 komentarzy:

  1. No i bardzo fajnie wyszło:) Tak delikatnie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Great DIY, it looks lovely :) Xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie DIY'owe pomysły! :)
    Hehe oooooooo również pozdrawiam i obserwuję!! :D <3

    OdpowiedzUsuń
  4. super!:) zazdroszcze umiejetnosci :)))
    zapraszam do mnie: http://actlikeareallady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetnie Ci wyszła ta czapeczka <3 :* pozdrawiam serdecznie :))))

    OdpowiedzUsuń
  6. super wyszło !
    ja moją czapkę ozdobiłam tiulową kokardą :)

    Pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny pomysł, szkoda, ze mi w czapkach nie do twarzy..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajnie to zrobilas :)

    www.modesuechtig.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  9. wow! That makes the piece so interesting!

    I am following now on GFC and Bloglovin, hope you follow back :)
    http://beatricemalveda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. pomysłowe :-) choć czapka nie w moim stylu.

    OdpowiedzUsuń
  11. Good idea, love it!

    http://fashionoase.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. bardzo fajnie Ci to wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Love what you did with your hat!! Great idea!!

    www.fashionmuffins945.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. nice!!!
    xoxo
    www.donkeycool.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny pomysł :)

    Ciekawe ^^
    BUZIAKI :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Udane DIY, muszę przyznać, że nigdzie wcześniej nie widziałam tak zrobionej czapki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajne :33
    Zapraszam wszystkich, którzy interesują się modą:
    http://dika-daily-inspirations.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyszło super, choć ja użyła bym innego rodzaju koralików. ;)
    Ale co kto lubi!

    obserwuję!
    madalena-megi-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. fajny pomysł :) wygląda, jak by bryłki lodu były na czapce :)

    OdpowiedzUsuń