12 lutego 2013

for big event













Studniówkę mam już za sobą, ale gdybym miała (jakiś cudem) iść na nią ponownie to skusiłbym się na sukienkę maxi taką jaką dzisiaj Wam prezentuje. Jestem jednak realistką i wiem, że czasu cofnąć się nie da, więc kreacja tego typu jest idealna na wesele czy większe przyjęcie na którym będą obowiązywały stroje galowe. Szczerze mówiąc chciałabym móc się w niej pokazać na przyjęciu z klasą na które (mam nadzieję) będzie mi dane choć raz w życiu się udać. Co do samej sukni to wybrałam minimalistyczny krój z ozdobnymi kamieniami w intensywnym kolorze, bo to cała ja... 

/ dress - DresseShop /

50 komentarzy:

  1. Przepiekna błękitna długa sukienka! idealnie podkreśla sylwetkę i do tego te zdobienia na szelce i w talii!! cudnie!:)

    Zapraszamy na naszego bloga:) Dopiero zaczynamy wdrażać się w świat blogowania:) Mile widziane również komentarze pod postami z Twoją opinią o blogu i pomysłach:)

    www.nibelung-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na swoja studniówkę kupiłam sukienkę w zarze kilka dni przed:P ale kiedy to było ahh ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja miałam podobnie, dosłownie w ostatniej chwili natrafiłam na sukienkę, która mi pasował, ale fakt to było ładnych parę lat temu ;)

      Usuń
  3. Piękna sukienka! Nie zamarzłaś Kochana? :( Tez mialam w zeszla sobote studniowke ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było tak źle, ale jak wiatr zawiał to nie było mi zbyt ciepło ;)

      Usuń
  4. ale pięknie!!! ;) Wyglądasz jak bogini!! ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. mam pytanie.. czy przy współpracy płaciłaś ten cholerny vat albo cło?;) sukienka nie w moim stylu, mają lepsze ale współpracy zazdorszczę!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. przy współpracy z firmami zagranicznymi czasem trzeba płacić cło (to zależy od wartości produktu), ale akurat ja nie musiałam płacić, firma zagwarantowała pokrycie kosztów związanych z ewentualnymi opłatami celnymi ;)

      Usuń
    2. wspolpracuje z wieloma firmami z zagranicy i tylko raz zdarzylo mi sie miec problem z cłem (z winy firmy) wiec to zalezy tylko i wylacznie od niej :) wspolpraca swietna, ale ja bym nie chciala robic co chwile zdjec w sukniach okazyjnych, co nie zmienia faktu ze sa te sukienki cudowne a Ty prezentujesz sie w tej slicznie!

      Usuń
  6. Kolor sukni jest niesamowity!

    OdpowiedzUsuń
  7. wyglądasz niesamowicie! przepiękna sukienka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Pieknie wyglądasz!! i cudowne częstochowskie tło!<3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie ;) częstochowskie tło nadaje klimat ;)

      Usuń
  9. bardzo ładna, wygladasz w niej slicznie ;)
    ale chyba troche zmarzłas jak robilas zdjecia ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie było tak źle jak się wydaje na pierwszy rzut oka ;) jedynie gdy wiatr zawiał pojawiały się na mojej skórze ciarki, widoczne na zdjęciach (niestety) ;)

      Usuń
  10. podziwiam Was za te pomysły na sukienkę edressy ;D ja zrezygnowałam z ich oferty bo totalnie nie miałam pomysłu jak w zimie zrealizować fajną stylziację dla nich bez profesjonalnego studia czy fotografa:)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna, choć na studniówkę i imprezy ja wolę krótsze, takie midi długości :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Sukienka nie w moim stylu, ale ma piękny kolor :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Come Cenerentola <3 ti aspetto da me per un nuovo post dedicato a Sanremo. xoxo Donny di www.thefashionfordonny.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Beautiful dress you look so elegant!

    I am following you on GFC, I would be very happy if you follow me! Maybe you could follow me on Facebook and Bloglovin? Let me know!

    OdpowiedzUsuń
  15. no po prostu..like a princess!:)))))

    lena

    OdpowiedzUsuń
  16. Following on fb !

    Http://Fashioneiric.blogspot.com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  17. Beautiful pictures my dear! your blog is so lovely!:)
    we can follow each other if you want :)
    http://www.borsadimarypoppins.com/
    xoxo Gloria

    OdpowiedzUsuń
  18. You are so beautiful! <3 http://neufneufsecrets.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. średnio mi sie podoba i raczej kojarzy z bajka;))

    OdpowiedzUsuń
  20. You look beautiful in blue! Very elegant!



    <3 Zoe (´∀`)
    Http://GrandTheftThrift.com


    PS join my Cute GIVEAWAY on my blog! Until Febuary 16th!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja źle wyglądam w długich sukniach, ale na Tobie leży cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajna suknia, też niedawno robiłam zdjęcia z sukienką z tej firmy, ale w domu. I niestety nie ma porównania z tobą na dworze. Niestety w domu, jeśli się nie ma dobrego oświetlenia to nie ma co kombinować ze zdjęciami..:) No ale człowiek uczy się na błędach:) A poza tym podziwiam wytrzymania na dworze..:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Amazing dress! Happy Valentine’s day!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win a Brighthouse Baubles necklace!!

    OdpowiedzUsuń
  24. Beautiful dress!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  25. ale sukienka ma piękny kolor i te kryształki ahh :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Wyglądasz bajecznie :) przepiękna sukienka :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń