04 lutego 2013

my visit in HairCoif











W ostatni piątek miałam przyjemność odwiedzić i skorzystać z usług salonu fryzjerskiego HairCoif w Częstochowie. Przyznam się szczerze, że nie często zdarza mi się chodzić do fryzjera, najczęściej robię to bardziej z konieczności niż dla przyjemności. Jednak tym razem było inaczej, nie miałam zamiaru się obcinać, więc paranoiczny strach przed nożyczkami fryzjerskimi mi nie groził (ta trauma to pewnie za sprawą mojego taty i historii z dzieciństwa ;P). Postawiłam na zaufanie i pozwoliłam sobie na odrobinę luzu psychicznego oraz małe eksperymenty z moja fryzurę. Pani fryzjerka postanowiła zająć się moimi włosami i już po krótkiej wymianie zdań i mojego ogólnego wyobrażenia na temat tego co będzie "zdobić" moją głowę doszłyśmy do porozumienia i Pani zabrała się do realizacji pomysłu, a ja grzecznie siedziałam i przyglądałam się zręcznej pracy rąk fryzjerki, żałując przy tym, że sama tak nie potrafię ;) Efekt końcowy zaskoczył moje najśmielsze oczekiwania. Jedyne co wiedziałam zmierzając do salonu to to, że chcę aby włosy były spięte z boku, ale żeby takie arcydzieło wyczarować w ciągu godziny to się nie spodziewałam ;D Fryzura stała się integralną częścią i niemal "dodatkiem", a już na pewno niezbędnym elementem mojej stylizacji karnawałowej, którą zaprezentuje Wam następnym razem. Serdecznie dziękuję całemu teamowi HairCoif za miłe przyjęcia, Pani fryzjerce, która mnie czesała za niesamowitą fryzurę (niestety imienia nie znam), a Pani Małgosi i Pani Ewie za zaproszenie. W przyszłości z ogromną przyjemnością będę wracać do salonów HairCoif .

/ shirt - Tally Weijl / top - second-hand / leather pants - Vila / boot - market / 
/ bracelets - New Yorker, H&M / hair - HairCoif /

31 komentarzy:

  1. Częstochowa... Moje miasto!
    Dobrze, ze się podobało.
    Lamorell.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje również ;) nie mogło się nie podobać ;)

      Usuń
    2. Hehe, rozbawił mnie ten komentarz. :D
      Kurcze, ja już nie pamiętam kiedy byłam u fryzjera, było to na pewno sporo czasu temu. Mnie efekt końcowy również zaskoczył, pieknie wyglądasz Kochana, tak inaczej niż zwykle. :)

      To dobrze, że nie traktowałaś tak mojego bloga (jak źródło jeansowych inspiracji), bo u mnie jeansu jak na lekarstwo, a ta jeansowa trendsetterka to żart, pewnie zaliczający się do sucharów z "Familiady". :P
      Weny właśnie mi brakuje, nie umiem chyba zbytnio kreatywnie myśleć, gdy na zewnątrz panuje taka pogoda. :)

      Usuń
    3. Mnie bardziej zadziwił ten komentarz ;D
      Zgodzę się z Tobą, wyglądam inaczej niż zwykle i chyba to podobało mi się najbardziej, spojrzeć na siebie i widzieć coś nowego ;)
      Ja Kasiu, tak jak pisałam Ci wcześniej uwielbiam twojego bloga i z mojej perspektywy nie widać tego braku weny, ale wiesz może faktycznie tak odczuwasz ;) Mimo wszystko życzę Ci fali nowych pomysłów wraz z pojawieniem się wiosny i ciepełka ;D i mam skromna nadzieję, że mnie też "muśnie" ten inspiracyjny szok przełomu sezonów, zarówno modowych jak pogodowych ;)

      Usuń
  2. nice result ! It's so pleasant sometime to be pampered by the hair coif. Buti for him/she was an easy your your hair looks very beautiful

    ciao ave

    thanks for your kind comment

    OdpowiedzUsuń
  3. Cool hair at the end! I love it!

    Come on my blog and join the GIVEAWAY!!!

    Win a pair of glasses and a 30 dollar voucher!!
    www.theitaliansmoothie.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale super wyglądasz, piękną fryzurkę CI wyczarowały!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Paulinko ;* zdolne fryzjerki tam mają ;)

      Usuń
  5. Koszula świetna :) Fryzura bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. pretty!

    xo Jennifer

    http://seekingstyleblog.wordpress.com

    OdpowiedzUsuń
  7. cudnie wyglądas, koszula boska!

    OdpowiedzUsuń
  8. Really perfect hair!Happy Tuesday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  9. a nas nie przekonuje ta fryzura, szczególnie do Twojej stylizacji. Fajny look, a fryzura trochę jak na wesele ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no bo widzicie fryzura przygotowywana była z zamysłem stylizacji karnawałowej ;) a to co mam na sobie było luźną wersją przystosowaną do procesu jej przygotowywania ;P mam nadzieję, że jak zobaczycie całość to będzie choć ciut lepiej ;)

      Usuń
    2. na pewno, w takim układzie czekamy na efekt końcowy :)

      Usuń
  10. Fryzurka wyszła świetna! Taka zadziorna! Buziak

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam czesanie u fryzjera. Zajmowanie się włosami przez inne ręce niż moje własne jest dla mnie bardzo przyjemne ;)
    Twoja fryzurka wyszła ślicznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie też się spodobało ;P Przyjemnie jest móc podziwiać pracę innych i widzieć siebie w innej odsłonie ;)

      Usuń
  12. love your hairdo

    what about following each other on several networks : GFC/FB and Instagram for example ?
    Kisses
    Hannah
    Elegantesque Blog

    OdpowiedzUsuń
  13. loved the result!! ur hair looks amazing
    xx

    OdpowiedzUsuń
  14. Nice result :)

    Http://Fashioneiric.Blogspot.Com

    Coline !

    OdpowiedzUsuń
  15. Jedyne słowo, jakie nasuwa mi się do ust to WOW :)


    Dziękuję za odwiedziny mojego bloga i komentarz,
    serdecznie zapraszam na nowy post

    with love
    Polinefashion

    www.POLINEFASHION.pl


    xoxo

    OdpowiedzUsuń