26 lutego 2013

red cap









Jeżeli ktoś dzisiaj zapytał by mnie o moje ulubione kolory to zdecydowanie była by to czerń, czerwień, zieleń i złoto. Dziwi mnie to samą, bo zawsze uważałam, że w czerni wyglądam źle z racji na moją naturalną bladość skóry, a złoto nigdy do mnie nie pasowało... Zmiany upodobać przyszły do mnie prawdopodobnie  z wiekiem, zmianą poglądów i chęci wyglądania bardziej "dojrzale", ale wciąż młodo. Cały czas się tego uczę i oby kiedyś udało mi się odnaleźć swój odpowiednio młodzieńczo-kobieco-dojrzały styl. 


/ sweater - second-hand / pants - F&F / boot - market / 
/ beanie - allegro / necklace, bracelet - Diva / bracelets - H&M /

37 komentarzy:

  1. Kochana, bomba, wszystko, co kocham! Moje ulubione kolory, chyba przeciągam Cię na mniej ciemną stronę mocy :) Do jutra :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaach super!! <3 Kolorystycznie jest wręcz idealnie! :)
    Świetnie wyglądasz! Te złote dodatki są super! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię to, prosto ale ciekawie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwsze zdjęcie- rewelacja.
    Ogólnie czerwień bardzo Ci pasuje:).

    OdpowiedzUsuń
  5. wielbię to połączenie kolorów! Boski naszyjnik ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. a ja wciąż boję się czerwieni.. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się czerwień w Twoim wydaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale świetna czapa <3 pięknie wygląda z rurkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. czerwony to ostatnio mój ulubiony kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for your comment sweety!!
    Great combination, your trousers are really nice:)
    Check out my latest look in,
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń
  11. Połączenie tych kolorów jest najlepsze na świecie!! Uwielbiam czerwień, czerń i złoto :) swietnie Ci w tych kolorach !

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny set, piękny naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam czerwień. Tobie bardzo w niej do twarzy, a naszyjnik - rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Naszyjnik piękny. Osobiście uwielbiam kolor czerwony szczególnie w takim odcieniu:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zwykle wspaniala moc koloru <3

    OdpowiedzUsuń
  16. naszyjnik bossski jest :)
    http://tuurlajdropsaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja ostatnio pokochałam czapki i chętnie ubrałabym też i twoją! Taki żywy kolor - super ;)
    Może masz ochotę na obserwację? Ja już klikam ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Lovely post + pictures! Great blog you have here. I'm your newest follower :) Would you mind checking out our blog & following back via GFC and Bloglovin'? Looking forward to your next post! xx

    sixthtractate.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow, I love that beanie! The colors great! And your necklace is stunning!:)

    xxx

    Mia's Little Corner

    OdpowiedzUsuń
  20. I love red and it so perfect in you.
    Love your blog anyway :)
    Wanna follow each other?

    jessie xx

    OdpowiedzUsuń
  21. Wspaniale:)
    Ps. Obserwuję :) Jeśli i mnie chcesz troszkę poobserwować, zapraszam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. super wyglądasz!:)

    www.missdzejni.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz!<3 kocham ten zestaw!;) Pozdrawiam Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  24. Czapka świetnie potrafi ozywić zwykły t-shirt i jeansy ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny zestaw i piękny naszyjnik!:) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Czerwony kolor pasuje do twojego temperamentu. Bardzo dobrze wyglądasz, podoba mi się. Pozdrawaim

    OdpowiedzUsuń
  27. świetna czapeczka do twarzy Ci :)

    OdpowiedzUsuń
  28. uwielbiam czerwień <3 świetny zestaw !!!! :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Świetna czapka i piękny naszyjnik! :)

    OdpowiedzUsuń