06 lutego 2013

time for party









W tą sobotę mamy ostatnią szansę na imprezę karnawałową i większość takowych odbywa się właśnie w tym dniu. Duża ilość kobiet wybiera bądź proponuje cekiny. Jednaka mnie cekiny bardziej kojarzą się z sylwestrem, więc się na nie nie zdecydowałam. Postanowiłam wykorzystać to co mam już w szafie, aby nie musieć wydawać kolejnych pieniędzy na sukienkę, którą prawdopodobnie założy się tylko jeden raz. Moja propozycja to proste kroje i stonowane kolory, czerń i fiolet podkreślone biżuterią w odcieniu złota oraz czerwienią na ustach i paznokciach. Zaszalałam również z fryzurą, która nie ukrywam, miała grać w tej stylizacji główna rolę ;)

/ top, necklace - H&M / skirt - F&F / bracelets - Iloko / Hair - HairCoif /


39 komentarzy:

  1. Cudowna stylizacja, pięknie wyglądasz !! :>

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo elegancko, bardzo lubię taki styl. blog<3

    OdpowiedzUsuń
  3. Osobiście jakoś nie mogę się przekonać do maxi przy moim wzroście :(

    OdpowiedzUsuń
  4. spódnica i bransoletki super!

    OdpowiedzUsuń
  5. NO w takiej odsłonie Cię jeszcze nie widziałam! Pięknie KOchanie, boska fryzurka i makijaż, świetnie ci w maxi!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetne zdjęcia ;)
    obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. masz pięknie leżącą maxi! ;)
    Fryzurą jestem zauroczona, bardzo ładnie Ci w niej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny wpis! już z tydzień nie zaglądałam na inne blogi poza swoim.. mam straszna nawałnicę w szkole... od poniedziałku już mam ferie więc się poprawie ;D
    będę wchodzić na twojego nowo poznanego bloga... jest świetny
    najbardizej to przycięga w nim kolorystyka :) xppp



    a jeśli chcesz wygrać moja ulubioną książke to wystarczy dodac komentarz na moim blogu. Wpadnij a wszystkiego się dowiesz- DEMORDIE.blogspot.com

    Pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  9. Beautiful! :)
    Ps. I'm following you :)

    OdpowiedzUsuń
  10. You look lovely! I love your skirt ^^

    Caroline
    http://missoline.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. This dress is really amazing!Happy Thursday dear!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win $80 gift card on Chicwish!!

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie, wspaniała stylizacja i boskie dodatki, wyglądasz wyjątkowo!
    pozdrawiam:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  13. Podoba mi się Twoja fryzura <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Totalnie zapomnialam o karnawale, tlustym czwartku i ostatkach :/
    Pieknie wygladasz, bardzo podobaja mi sie Twoje dodatki

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem pod wrażeniem, bizuterię i spódnicę sama z chęcią bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  16. Beautiful skirt! Love that colour <3

    OdpowiedzUsuń
  17. Hello! :) I love your photography and blog ! I am following. I hope you can check out my site: http://theproverbs.net and FOLLOW. Also on bloglovin, facebook, instagram, twitter, tumblr and even lookbook if you want :3 <3

    NEW POST UP, IT'S DEFINITELY A MUST SEE :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful!

    www.constance-victoria.blogspot.com

    x

    OdpowiedzUsuń
  19. Kochana, "takiej" to ja Cię jeszcze nie widziałam ;) Cudownie wyglądasz, mega kobieco :) bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Beautiful outfit, your skirt is fabulous :)

    OdpowiedzUsuń
  21. ooooo wow pięknie wyglądasz !!! <3 jak prawdziwa Diva :*

    OdpowiedzUsuń
  22. podoba mi się baaardzo spódnica i bużuteria, no cudo!

    OdpowiedzUsuń
  23. szczęka mi opadła , ślicznie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń