yellow knot







Neonowy kolor królował zimą na blogach i w stylizacja celebrytów. Nie miałam potrzeby koniecznego posiadania czegoś w intensywnym odcieniu jarzeniowym. Nie mniej jednak rzecz w mocnym kolorze kupiłam. Padło na szalik, długi, gruby... i żółty. Stwierdziłam, że taka część okrycia wierzchniego przyda mi się w szafie na nieco dłużej niż jeden sezon i można wydać na nią parę złotych, gdyż będzie  świetnie uzupełniać codzienne proste zestawy jesienne i zimowe. Znając naszą kapryśną pogodę, na wiosnę pewnie też się przyda.


/ coat, sweater, top - second-hand / jeans - Vila / boots - market / 
/ cap - allegro / scarf - H&M / gloves - F&F /

48 komentarzy:

  1. Lubię takie ciekawe elementy, które ożywiają stylizacje!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie wyglądasz Kalineczko !!!! :****** :)

    OdpowiedzUsuń
  3. podoba się ! :P
    mam nadzieję, że spodoba ci się u mnie i również mnie zaobserwujesz :P
    ps. zapraszam na mój pierwszy konkurs ! :D

    http://emfashionblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ale nie zazdroszczę ci stania w tym zimnie ;) ze ci się chciało robić zdiencie

    OdpowiedzUsuń
  5. Super! :) Kurcze, jeden akcent a jak potrafi rewelacyjnie dopełnić strój ! :) Jestem na tak :D
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. podoba mi sie ten energiczny kolor szalika, rewelacyjnie ozywil cala stylizacje;)

    OdpowiedzUsuń
  7. cudny szal !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. loving the pop of colour on the scarf!

    500daysoffashion.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. Great outfit and Blog!! :) xx

    maureen-le-me.blogspot.de

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa stylizacja! Zapraszam do odwiedzenia naszego bloga http://lifestyletodayx.blogspot.com/
    Razem z przyjaciółką dopiero zaczynamy:) Pozdrawiamy, dziewczyny z Lifestyle today
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń
  11. Simple and beautiful!

    http://giaa-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi sie ;-) bardzo fajne elementy! :> całuje Karolina.

    OdpowiedzUsuń
  13. super :) szalik świetnie ożywia całość :)))))))

    OdpowiedzUsuń
  14. Cute look, love the touch of color!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. fajnie wszystko wygląda, szal super ożywia cały zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za odwiedziny ;)
    ten szalik świetnie ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. really nice look. so cute!
    wish you a fantastic sunday.
    lovely greets
    maren anita

    FASHION-MEETS-ART by Maren Anita

    OdpowiedzUsuń
  18. Beautiful.

    xx

    www.styleofpurity.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam ciemne kolory przełamywane jedną rzeczą o mocniejszym kolorze- żółty świetnie się w tej roli sprawdza! :)
    zapraszam Cię do siebie, buziaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. te spodnie cudownie na Tobie leżą! I szalik, fajnie ożywił całość ♥

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne foty i posty :33. Obserwujemy? losttheirsenseof.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Świetna stylizacja.
    Bardzo mi się podoba. Wszytsko idelanie do siebie pasuje. Nic dodać i nic ująć.

    Pozdrawiam Sylvia :*****

    OdpowiedzUsuń
  23. swietny pomysl z tym szalikiem calosc prosta i ten jeden element - po prostu genialnie <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetnie ! Szalik super ożywia całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  25. cute scarf, looks cozy!

    xx http://fameliquorlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. szalik a super kolor :)

    Dodałam Cię do obserwowanych
    liczę na to samo :)
    classicorcool.blogspot.com
    www.facebook.com/classicorcool

    OdpowiedzUsuń
  27. Niby prosoi zwyczajnie, a jednak ;) neonowy szalik nadaje charakteru stylizacji ;) pozdrawiam!:)

    OdpowiedzUsuń
  28. świetne kolory :)

    obserwuje :)

    theladyaleks.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajny, prosty zestaw, a szalik dodaje uroku :)

    Również dodałam do obserwowanych

    OdpowiedzUsuń
  30. love the pop of colour!

    http://thefashioninbox.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. perfect outfit for your place... oh, how i wish to experience snow.

    It’s a GIRL Thing

    OdpowiedzUsuń
  32. szalik naprawdę wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń