11 marca 2013

fourth meeting of fashion bloggers






W sobotę miało miejsce IV spotkanie częstochowskich blogerek, które miałam przyjemność współorganizować razem z Pauliną i Magdą. Udało nam się zgromadzić aż 14 blogerek o różnorodnym stylu i guście, ale jednej pasji - modzie. Gdy ludzi łączą te same zainteresowania nie można mówić o braku tematów do rozmów, bo tego nie może zabraknąć... Kobiety, jak to płeć piękna, mogą o urodzie i ubraniach rozmawiać godzinami. Tę edycję spotkania uważam, za niezwykle udaną, pod względem liczbowym, jak i niesamowitym klimacie, który można było odczuć. Mimo, iż nie jestem osobą dobrze radzącą sobie w sytuacjach "scalania się z grupą" (zdarza mi się stać z boku i obserwować) to czuję dużą sympatię do moich koleżanek "po fachu" i chętnie znowu się z nimi spotkam.

Serdeczne podziękowania za pomoc w organizacji spotkania i ufundowane upominki: 

Prezenty zobaczycie w jednym z kolejnych postów :)

PHOTOS BY: Kasia & Maja i Zuzia

29 komentarzy:

  1. Wszystkie wyglądałyście ślicznie ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super super relacja :) Wszystkie są super ;) hehe
    Kurcze ale extra było! :) No to na następnym spotkaniu trzeba Cię wciągnąć w wir :) Będziemy Cię 'scalować' :)
    Strasznie się cieszę, że się poznałyśmy :)
    Dobrej nocki :) :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie spotkania! Plotki, kawka, piwko, rozgadane, uśmiechnięte babeczki-blogereczki. :)
    Gonicie Nas, w Krakowie ostatnio spotkałyśmy się po raz piąty. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. gonimy gonimy i może nawet pewnego dnia przegonimy ;)

      Usuń
  4. Kalinko jeszcze raz dziękuję za spotkanie! I za organizację:)
    Było super, ja chcę więcej!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała przyjemność po mojej stronie :D
      pogaduszki z Wami to świetna sprawa i oby było takich spotkań więcej ;)

      Usuń
  5. Widzisz to nie jesteś sama ;p ja też mam ten problem "scalania się z grupą" hehehe wszystko przez tą głupią cechę jaką jest wstydliwość hehe :) na spotkaniu było genialnie :) chcę jeszcze!

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a myślałam, że tylko ja mam ten problem ;) wstydliwość to rzadkość u blogerek, które raczej są uznawane za bardzo pewne siebie i nie co narcystyczne ;) widać, są też takie jak my, typy nieśmiałe ;)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądacie!!:))
    Takie spotkania to strasznie fajna sprawa!Ja je uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  7. ale Wam fajnie z tymi spotkaniami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super, widać, że spotkanie udane:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za wszystko KOChana moja Prawa Ręko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też chcę na spotkanie częstochowskich blogerek! No dobra, może jestem na wygnaniu, ale sercem w Częstochowie! Chcę poznać osobiście dziewczyny! Będę krzyczeć i tupać nóżkami! ;)
    I często będę tu zaglądać :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to Cię przygarniemy z tego wygnania ;P jak tylko będzie coś na rzeczy to będziemy miały Cię na względzie ;) im nas więcej tym weselej :)

      Usuń
  11. prawdziwy wybieg! genialne stylizacje, bez wyjątku:)
    obserwuję i zapraszam do siebie - http://vanguarddeer.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. kurcze, musiało byc super, zazdroszczę takiego spotkania

    OdpowiedzUsuń
  13. ślicznie wyglądacie:)kolejnym razem z chęcią do Was dołączę, jestem z okolic :) fajnie tu u Ciebie, więc obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Rewelacyjnie, zazdroszczę tego typu spotkań :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kocham, wielbię nad życie spotkania blogerek! ;3

    OdpowiedzUsuń
  16. Hi sweety!! You have a lovely blog :)
    Great post, i specially like your photos¡¡
    Check my blog in;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń