14 marca 2013

girly sweatshirt










Miałam przez jakiś czas (poprzednich kilkunastu tygodni) małą obsesje na bluzy i ich kupowanie. Mam ich już w szafie kilka, ale jak to w niektórych przypadkach bywa, nie wszystkie nosze. Dzisiejszy egzemplarz z numerem to dość spontaniczny i nieplanowany zakup z wyprzedaży, w dodatku z działu męskiego. Czasem warto zajrzeć w te rejony, bo znajdują się tam fajne rzeczy, a aktualna moda jest moim zdaniem mocno unisex.

/ sweatshirt, boots, bracelet - New Yorker / skirt - F&F / 
/ sunglasses - Firmoo / necklace - WholeSale-Dress / bracelet - H&M /

32 komentarze:

  1. O nie, chcę taką bluzę!!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Interesujące połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super ta bluza! świetny look :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak nigdy nie przepadałam za bluzami tak ostatnio zaczynam na nie chorować:p Co prawda w mojej szafie na razie jest tylko jedna, ale planuję kupić jej szarą "siostrę". Ta twoja bluza idealna!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam podobnie ;) najpierw wcale mi się nie podobały, a w chwili obecnej mam już kilka ;)

      Usuń
  5. genialna bluza! i fajnie pasuje do spódniczki! ciekawe połączenie :)

    Pozdrawiam Ania

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie połączenia sportowo-eleganckie!:))
    pozdrawiam!
    Może w Krakowie się spotkamy!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. całkiem możliwe ;) o ile będziesz na CFW w niedziele ;)

      Usuń
  7. Śliczna bluza. Pozdrawiam, Edith :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cute!


    Lydia Gray Lange from Vintage2Vogue

    stop by for a visit,

    wwww.vintagetwovogue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się to połączenie bluzy ze spódniczką, ale dobrałabym jakieś inne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. lubie polaczenie bluz i spodnic pozdrawiam :) i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bluza ze spódniczką wygląda super:)

    OdpowiedzUsuń
  12. swietna bluza :) poluje na podobną!

    OdpowiedzUsuń
  13. swietna bluza i naszyjnik :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podoba mi się połączenie bluzy z taką spódniczką;)

    OdpowiedzUsuń
  15. baaardzo ciekawe połączenie bluzy ze spódniczką:)
    świetnie w tym wyglądasz:)
    + jesteś przepiękna:)

    zapraszam do mnie;)
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  16. świetnie wyglądasz, ładne butki!:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Super połączenie! :)

    http://iamroseanna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. bardzo fajne połączenie! oczywiście obserwuje i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzięki za dodanie :) Świetna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  20. Oh so gorgeous,love!
    xx
    B.
    http://www.beeswonderland.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. you look cute, nice jumper

    xoxo
    http://yuliasi.blogspot.com/
    love, Yulia

    OdpowiedzUsuń
  22. I like that sweatshirt. Looks nice. Have a great monday.

    http://www.fashiondenis.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. love the outfit,you look great

    OdpowiedzUsuń
  24. genialna bluza ! świetny look!
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń