25 marca 2013

miss grey








Pani szarość ... Nie, nie mam na myśli bohaterki pewnej popularnej ostatnio powieści literackiej, lecz historię o zupełnie innej tematyce. Ową "miss grey" jest sukienka w której posiadanie weszłam stosunkowo nie dawno. Midi, bo o tej długości mowa stała się ostatnio rozchwytywana i kreowana na różne sposoby. Przyznam szczerze, że i mnie uwiodła ... Nie wyglądam w niej może jak modelki z kolorowych czasopism (odpowiedniej sylwetki brak), ale staram się nosić ją z godnością w doborowym towarzystwie odpowiadającym wersji street, której jestem wierna. 


/ parka jacket - B.Young / dress, ring - Mart of China
/ beanie - allegro / collar - H&M / necklace - WholeSale-Dress / boots - New Yorker /

Poproszono mnie o wyrażenie swojej opinii na temat ubrań pochodzących ze sklepu internetowego Mart of China . Miałam okazję "nosić" dwie różne rzeczy i określam ich gatunek jako średni, czyli porównywalnie taki sam jak w większości sieciówek - na parę sezonów w sam raz. Nie podzielam zdania większości osób, które wypowiadają się na temat tego typu "chińskich" sklepów, że to totalna tandeta i szkoda pieniędzy, bo mam z takich "butików" sporo różnych rzeczy i wcale nie różnią się drastycznie jakością od innych  kupowanych "na miejscu" ... Nie dajmy się zwariować i pamiętajmy, że większość ubrań kupowanych w galeriach czy na ryneczkach jest z metką "Made of China". 


Zachęcam do udziału w konkursie TUTAJ oraz 
zapoznania się z ofertą moich aukcji TUTAJ

43 komentarze:

  1. Łojeju! Ten collar to mi się tak podoba.. !! <3 cudowny jest!! :)
    I w 100% podzielam zdanie na temat 'chińszczyzny'. Teraz praktycznie wszystko jest made in china, warte 1 zł a sprzedawane za 100 :/ paranoja... Ale cóż.
    Weźże się uśmiechnij więcej Kalinko noo! :)
    milej nocy :) :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fakt ;) postaram się o więcej uśmiechu :)

      Usuń
  2. masz świetną sukienkę! A do tego parka z kołnierzem, mmm ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Powinien Cie trafić przysłowiowy piorun z jasnego nieba :), grzeszysz KOchana, Ty nie masz sylwetki modelki!!! Kiecka fajna, parka też super. Właśnie wreszcie mnie olsniło z kim mi się kojarzysz - z Kristen Stewart :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lepiej nie, już mam sporo dolegliwości, więc piorun mógłby mnie ominąć ;P Kristen mówisz ... Jak będzie trzeba to zgłoszę się na konkurs sobowtórów ;D

      Usuń
  4. Świetny, streetowy zestaw. Bardzo podoba mi się ta sukienka, ale parka też wpadła mi w oko :)) Pozdrawiam i zapraszam do mnie, bo zmieniłam adres bloga: www.fashion-drift.blogspot.com :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. Parka mi sie podoba ;) fajny zestaw, nieprzekombinowany :) Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Really like the parka! Love, Jaimie

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna kurtka:)
    Szukałam takiej:)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo fajnie ;)
    aleksandra-fortuna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetna parka i z tym futrem jest bosko:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba! :)
    Lubię takie połączenia.


    Buziaki, Dakota

    OdpowiedzUsuń
  11. RZeczywiście przez futerko , parka przestaje być taka banalna a zestaw bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie wszystko dobrane, podoba mi się. :)

    http://prism-of-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziękuję za komentarz! :) Dołączam do obserwatorów ! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Loooove the dress and parka! NICE LOOK!

    Love,

    Rowan

    www.redreidinghood.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Completely love your coat! xx

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! Świetna stylizacja! <3

    OdpowiedzUsuń
  17. szarość z zielenią? nietypowe połączenie :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetnie.
    Zapraszam do mnie.

    OdpowiedzUsuń
  19. swietna kurteczka, kolnierz tez :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  20. You look so nice in this outfit girl!
    Come back soon to visit me on Cosa Mi Metto???
    Win 100euros to spend a Zara"!!

    OdpowiedzUsuń
  21. Śliczne zdjęcia :)
    Cudownie dobrany zestaw, świetnie się w nim prezentujesz.
    Bardzo mi się podoba :)
    POzdrawiam i w wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Sukienka po prostu mnie rozwaliła! Mega!


    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Genialna kurtka! Właśnie o takiej marzę :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń