new in: MARCH


/ blouse, skirt - Afw-Store / blouse - C&A /

/ sweatshirt - TideShe / dress, tunic - Mart of China /

/ sweater, pants - second-hand /

/ blazer, sweater, blouse - second-hand / cap - F&F /

/ jackets - second-hand /

/ shirt, necklace - WholeSale-Dress /

/ dress - DresseShop /

Podsumowanie miesiąca, pod względem zakupów, robię dla Was i pewnie w dużej mierze również dla siebie, aby móc ocenić jak dużo kupiłam i czy oby na pewno jest to jeszcze zdrowe ... Z czystym sumieniem stwierdzam, że narazie nie mam debetu na koncie. Duża zasługa w oszczędnym wydawaniu pieniędzy to moje ulubione second-hand-y, dzięki którym w tym miesiącu do mojej szafy trafiła poszukiwana od co najmniej dwóch lat biała marynarka typu boyfriend oraz dwie kurtki po 4 zł za sztukę. Jedna z nich wymaga gruntownej przemiany. Pomysł już jest, teraz trzeba zakupić niezbędne dodatki i znaleźć kilka godzin wolnego czasu na wprowadzenie planów w życie.

28 komentarzy:

  1. Perełki!
    Wesołych Świąt! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy zestawik najbardziej mi sie podoba :D Może i coś sama kupie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. I szkoda że ten zestawik z białym żakiecikiem prawie cały z sh, bo tez jest świetny, a mi teraz szukać takiego to jak igły w stogu siana :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie się trafił idealny, a szukałam takiego ponad dwa lata ;P Oryginalna metka z tego żakietu to Zara, jakbyś się zapatrywała na zakup, ale ceny mają jak dla mnie kosmiczne :/

      Usuń
  4. o u mnie wczoraj też post z nowościami:)

    wesołego!

    OdpowiedzUsuń
  5. Koszula i naszyjnik z wholesale-dress super:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hi I love your blog your posts are amazing !!! go check and subscribe don't forget to enter my amazing giveaway !!!

    http://wtfstreetstyle.blogspot.pt/2013/03/pura-vida-bracelets-giveaway.html

    this is my blog http://wtfstreetstyle.blogspot.pt
    my istagram username : missappowtfstreetstyle
    my facebookpage: http://www.facebook.com/pages/WTF-Street-STYLE/438828776185904?ref=hl

    kisses WTF! STREET STYLE !!!

    OdpowiedzUsuń
  7. Biała marynarka świetna i to coś z ostatniego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  8. najbardziej podobają mi się Twoje zdobycze z sh! A białej marynarki zazdroszczę najbardziej, do którego sh w Częstochowie chodzisz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie też się najbardziej podobają ;) najczęściej chodzę do Scandii w Estakadzie na Rakowie, ale akurat marynarkę kupiłam w innym sh, w takim małym blaszaku na Okrzei :)

      Usuń
  9. Biała marynarka jest genialna, poszukuję takiej ;) Ogólnie świetne rzeczy, ja kupiłam duuużo mniej, niestety ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Eee tam, za mało ... Przynajmniej w portfelu Ci zostało ;)

      Usuń
  10. Ahh, przygarnęłabym niemal wszystko. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przy zakupie marynarki byłam i zazdroszczę, na szczęscie na mnie za duża, bo bym ją Ci dawno podkupiła :) Koszula w paski -chcę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na szczęście na Ciebie była za duża Kruszynko ;D Ja skorzystałam i zakupiłam ;)

      Usuń
  12. Gorgeous outfits, I'm definitely jealous.

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny Blog <3

    zapraszam do mnie :
    dayskosteckiej.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Super bloog, na seriooo :D
    Obserwuje i licze na cb!
    http://martynkabloog.blogspot.com/
    Jeżeli masz jakieś pytanka smiało pisz w komach, chetnie odpowiem na nie w wolnym czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. thanks for your comment.

    love from germany,
    mari

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow! I think I love everything!!
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  17. Biała marynarka i koszula w paski <3 Super rzeczy kupiłaś!

    OdpowiedzUsuń
  18. Love the purple sweater!

    xx,

    Carina
    www.thefashionstudent.com
    twitter.com/carinainthecity
    instagram.com/thefashionstudent

    OdpowiedzUsuń
  19. Hi sweety!! I've just discovered your blog and i like it very much!!
    This is a great post, lovely :) Great and amazing outfit!!
    Come to check my blog at;
    http://peaceinmyshoes.blogspot.com.es

    OdpowiedzUsuń