04 marca 2013

studded pads











Miło jest wyjść z domu i móc korzystać ze słońca, którego przez ostatnie dwa miesiące było jak na lekarstwo, bo czym są 4-5 dni w porównaniu z 60. Nie mniej jednak wiosenne słońce może być zdradliwe wydaje się, że jest ciepło i mamy ochotę po długiej mroźnej zimie zrzucić parę warstw ciuchów, ale niestety aż tak gorąco nie jest i nadal trzeba chodzić w kurtkach. Mam nadzieję, że będzie coraz cieplej i za parę tygodni będzie można wyjść w krótkim rękawku albo przynajmniej bez okrycia wierzchniego.

/ jacket, sweater - second-hand / pants. ring - H&M / cap - REST.FActory / boots - market /


41 komentarzy:

  1. Super CI jest w takich mocnych kolorach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje ;* Ja w takich się najlepiej czuję ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję ;* aż się zawstydziłam czytając te słowa :)

      Usuń
  3. Hi this is a lovely blog honey I think we should follow on GFC and Bloglovin? what do you think?
    let me know I'll follow back for sure
    New post is up on my blog you should have a look :)
    oxoxoxo
    Marie

    OdpowiedzUsuń
  4. love this hat and also your blog! It's so nice!!! I follow you!
    Pass to my blog and if it likes you follow me too, I will be so glad :D
    Kisses
    http://francescagiusti.blogspot.it/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajna czapa! lubie male dodatki cwiekow:) ale nadal nie widze usmiechu na twarzy,ojoj!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo ja nie lubię się uśmiechać na zdjęciach ;)

      Usuń
  6. ślicznie wyglądasz:)
    może obserwujemy?:)

    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię Cię w tej czapce, bardzo! ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miło słyszeć, że dobrze na mnie "leży", bo nie byłam w 100% przekonana czy tego typu nakrycie mi pasuje ;)

      Usuń
  8. Nice look! I like the jacket!

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. świetny, energetyczny kolor sweterka:)

    OdpowiedzUsuń
  10. moje ulubione kolory♥ pozdrawiam z Gdyni, OLA

    OdpowiedzUsuń
  11. Czapka jest świetna, wyglądasz rewelacyjnie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow ! świetny blog! Cudowne zdjęcia i takie ciekawe wpisy.. podziwiam.
    Byłoby miło gdybyś odwiedziła mojego bloga :) zapraszam na is-charlie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. czapeczka jest świetna:)
    w sam raz na pierwsze promyki słoneczka!

    OdpowiedzUsuń
  14. nice post
    Maybe we can follow each other !?
    Just let me know :)

    http://nanikratliff.blogspot.ru/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zestaw świetny, sweterek genialnie ożywił całość!

    OdpowiedzUsuń
  16. Love your blog! Maybe we could follow each other on bloglovin or GFC? Please leave me a comment or follow me and I will follow you =)

    http://www.facebook.com/pages/Le-Petit-Plastique/473640259360447

    http://lepetitplastique.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. You look amazing---simple and chic! Love the color of the sweater ;)

    xoxo
    Stella
    www.jadore-fashion.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Nice look! Cap is perfect... and I like your jacket too :)
    www.styleofdarina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice outfit!!!

    http://stylearua.blogspot.com.es/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super czapka:) Cały look bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  21. loving studds ;) cool look and great pics

    xx m

    thisishowwerule.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  22. Czapka mi sie nie podoba, ale ja ogólnie czapek nie lubię, ale reszta stylizacji mocno w moim guście, bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  23. swietnie,wszystko mi sie podoba :D

    zapraszam do siebie na konkurs
    DO WYGRANIA TRAMPKI ALA'VANSY ;]

    OdpowiedzUsuń
  24. fajna czapka i dobrze w niej wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nie lubię ani czapek z daszkiem, ani brązowych kurtek, a Ty wyglądasz w tym bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń