with silver in details








Przyznam się przed Wami i przed samą sobą, że ogarnęła mnie w ciągu ostatnich kilku dni mania na wszelkie odcienie żółci. Podejrzewam, że jest to spowodowane brakiem wiosennego ubarwienia występującego naturalnie w przyrodzie o tej porze roku. Powodów "opóźnienia" się Pani wiosny mogę się tylko domyślać i grzecznie na nią czekać aż postanowi na dobre zagościć w naszych stronach, a gdy już zechce to uczynić przywitam ją swoim kolorowym strojem, aby poczuła się u nas dobrze i została co najmniej do lata ...

/ sweatshirt - TideShe / top, boots - New Yorker / jeans - Vila / 
/ cap - allegro / necklace, bracelet - Diva /

35 komentarzy:

  1. fajną masz tą bluzę i bransoletkę!
    liczę, że wiośnie też ta stylizacja sie spodoba ;))

    http://bykaja.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądasz Kochana!! Normalnie te cacka z Divy są niesamowite!! <3 :)

    OdpowiedzUsuń
  3. What a fun sweatshirt. I love it! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten bluzo-sweter bardzo mi sie podoba, ostatnio mam fazę na takie fasony. i zazdroszczę czapki, bo jakoś nigdy nie mogę na taką trafić

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam bluzy - a tym bardziej połączenie ich z eleganckimi naszyjnikami :) bardzo ładnie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Twój sweterek :) Ja jestem bardzo zniecierpliwiona kiedy wiosna do Nas zwita :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bluza niczego sobie! kolorek świetny ma :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetna bluza, bardzo przypadła mi do gustu



    www.confassion.pl - mój butik internetowy z odzieżą dla blogerek i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Great details!

    www.starsbypaper.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Boski look !

    wpadnij do mnie : www.miwj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna bluza, super przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna bluza! pozdr i zapraszam do siebie na stałe

    OdpowiedzUsuń
  13. genialna jest ta bluza! :) wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny kolor bluzy!;-)
    zapraszam do mnie : http://neufneufsecrets.blogspot.com ;*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajny zestaw :) Najbardziej podobają mi się spodnie.
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie.
    http://shining-manhattan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  16. fajna bluza, lubię na luźno i sportowo :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Bluza naprawdę świetna! Zamki w rękawach nadają jej fajnego charakteru. Pięknie wyglądasz :))

    OdpowiedzUsuń
  18. Bluza przegenialna, to są zamki na rękawach?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, to są zamki, które można odsunąć i zrobić sobie bluzę z krótkim rękawem ;)

      Usuń
  19. lubie ta Twoja czysta sportowa luźną formę looków - fantastyczny styl <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetny zestaw, szczególnie bluza :)

    klaudynabiel.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluza rewelacyjna, zamki są świetnym urozmaiceniem;))
    Mnie ostatnio również naszła ochota na żółte ciuszki, a nigdy tego koloru nie lubiłam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Wygladasz nieziemsko ! Rewelacyjna bluza!

    OdpowiedzUsuń
  23. bluza bardzo mi się podoba :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń