baseball cap

Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Jakby mi ktoś rok temu powiedział, że będę chodzić w czapce z daszkiem to bym mu odpowiedziała, że to nie możliwe, bo ich nie cierpię. Jednak jak to z modą i ze mną bywa ... Czas i rozmaite projekty sprawiły, iż taką czapkę zdarza mi się założyć i to coraz częściej, a co najlepsze dobrze się w niej czuję. Dodaje tego czego w moich codziennych stylizacjach nie może zabraknąć, sportową nutkę. 

/ pants, sweater - second-hand / cap - REdesigned STories FActory /
/  bracelets - H&M, New Yorker / boots - New Yorker /

51 komentarzy:

  1. Ale świetny sweterek!:) Kurcze ja to w czapkach wyglądam jak dziwoląg :/ :P
    Świetne bransoletki!!! <3 lubię takie rockowe brzmienie ;)
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  2. mam podobnie, nigdy czapek z daszkiem nie lubiłam, a teraz bardzo podoba mi się ten trend! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. You look like Kristen Stewart (compliment!)! I really love your outfit! xoxo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you so much ;* somebody told me that I'm similar to Kristen ;)

      Usuń
  4. aaaaaa.... nieeeeeeeeee... tylko nie wystające uszy spod włosów! aaa...

    OdpowiedzUsuń
  5. Loooove that cap and you look good in flared jeans!

    Love,

    Rowan

    Personal Style Blog www.redreidinghood.com
    Hardloop Blog: www.chicksrunningonkicks.com
    Ps: ENTER MY GIVEAWAY FOR A CHANCE TO WIN 100 EUROS TO SPEND ON SEXY SHOES AT SARENZA!

    OdpowiedzUsuń
  6. Awesome! Like it!! x
    http://therubberdoll.com

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tak samo, teraz sięgam po nie dosyc często, kiedys pomyślała bym, ze bzdura!

    OdpowiedzUsuń
  8. these pictures are lovely! love the colour of your jeans

    www.marylee31.blogspot.com
    x

    OdpowiedzUsuń
  9. ciekawa stylizacja !
    a spodnie wymiatają !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ślicznie kochana! :) świetnie wyglądasz w tej czapeczce :)

    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. You look super cool! Love your cap nad pants! Following you on GFC and FB! It will be awesome if you check out my blog and maybe follow me back. :)

    Style Without Limits
    Facebook

    OdpowiedzUsuń
  12. zarąbiście wyglądasz w tej czapeczce,super portki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. baardzo prosta stylizacja, ale sadze ze akurat tu widziwiac nie trzeba, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo pasuje Ci taka czapa. Jednak najbardziej podobają mi się Twoje, któe mają piękny kolor :) Ślicznie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  15. świetna ta czapka! super są te ćwieki na niej, takie dyskretne :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna czapka, pasuje Ci taki styl!Mimo ciemnych kolorow nie jest nudno :)

    OdpowiedzUsuń
  17. I like your hat, babe, a lot! Those studded details are a perfect touch.;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Teraz zauważyłam... Wyglądasz jak Kristen Stewart! :) świetnie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nice Blog!!!!
    Would ytou like to follow each other?

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo basicowo, ale ten outfit ma to coś :). Podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  21. Kurcze co tu dużo mówić te czapeczki mają coś w sobie! Podoba mi się :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie - u mnie stylizacje z Fashion Weeku!

    OdpowiedzUsuń
  22. I love how your ears stick out! It reminds me of an elf! It's so cute!

    <3 Zoe (´∀`)
    Http://GrandTheftThrift.com

    OdpowiedzUsuń
  23. dokladnie, mi rowniez przypominasz Kristen! :D swietna czapa :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Such a cool baseball cap :)
    And lovely bracelets!

    xx

    OdpowiedzUsuń
  25. rewelacyjna czapka!!!
    ♡ ♡ ♡ ♡Z POZDROWIENIAMI:*
    OLA

    OdpowiedzUsuń
  26. Super look! Masz piekne włosy!
    Mi też troszkę przypominasz Kristen Sterart:)

    Kochana,obserwuję Cię i polubiłam Twój fanpage,byłoby mi miło,jeśli również zrobisz to samo:)

    Pozdrawiam i zapraszam;

    imluckylady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Wyglądasz świetnie, a najbardziej jestem oczarowana odcieniem spodni. :)

    OdpowiedzUsuń
  28. yay!
    super!

    ta czapka świetnie pasuje do reszty!
    całusy! ;*
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  29. ekspresja godna Kristen Stewart

    OdpowiedzUsuń
  30. Wyglądasz niebanalnie, świetny zestaw:) Bardzo mi się podoba :) Ślicznie i wiosennie :) Tak trzymaj :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  31. I have a similar hat, looks great with almost everything :)

    xxx
    - Laura
    http://ucouldbemysomeone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. świetne te ćwieki na czapce, prosty pomysł a jaki efektowny

    OdpowiedzUsuń
  33. Fajna czapka, ostatnio zostałam ich fanką. Faktycznie jesteś bardzo podobna do Kristen :)

    OdpowiedzUsuń
  34. o jaa;o wyglądasz jak Kristen Stewart :D fajna czapa:D

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetnie wyglądasz w tej czapce :) ..ale i tak spodnie podobają mi się najbardziej :) pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń