dark caramel with red










Zdarza mi się wymyślić sobie konkretny zestaw, połączenie kolorów czy dodatków, który chcę wprowadzić w życie; nie mal muszę, bo "chodzi" on za mną do czasu zrealizowania. Podobnie było z tym co mam dziś na sobie. Miałam pomysł, przegrzebywałam moją szafę, w myślach kompletując cały look. Jednak aż tak idealnie nie było ... Planowałam widzieć siebie w czarnej bazie z długim karmelowym płaszczu z czerwonymi dodatkami. Jak to z tymi wyobrażeniami bywa, gdy stanęłam przed lustrem w czarnej koszuli, spodniach i moim (w mej pamięci utrwalonym) "idealnym" płaszczu, okazało się, że nie wygląda to tak, jak miało być ... Nie poddałam się tak łatwo i skompletowałam połączenie, które zaspokoiło mnie wystarczająco, aby móc pokazać się w nim szerszej "publiczności". 


/ jacket - Terranova / sweater - second-hand / pants - H&M / 
/ cap - allegro / necklace - WholeSale-Dress / watch - Edibazzar / boots - SequinShoes /


30 komentarzy:

  1. Genialna kurtka. Dobry outfit. :)

    Pozdrawiam, http://grudzienpaulina.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie się prezentuje ten naszyjnik! A tak swoją drogą to podziwiam Cię, że chce Ci się w taką zimę robić zdjęcia na dworze hehehe ;) mi już ręce opadają i stawiam na zdjęcia w domu hehehe xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Aniu ;*
      nie było tak zimno jak się wydaje, że było, ale za to zachmurzone niebo nie pomaga przy robieniu zdjęć ;) gdybym miała dobre miejsce w domu to pewnie też bym takie zdjęcia robiła ;)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie wyglądasz:) Kurteczka jest świetna:)

    OdpowiedzUsuń
  4. zestaw ci się udał! nie ma co narzekać,a te buty ahhhhh

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie wszystko dobrałaś. Czerwony kolor ożywia całość, a najbardziej podoba mi się kożuszek :) Ślicznie wyglądasz! Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetna kurtka! Czapka- fajny, wyrazisty akcent. ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie buty!!!! Strasznie mi się podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, musisz mi kiedyś pożyczyć ten naszyjnik, jest genialny!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Love the caramel paired with red. Great jacket!

    x Cammie

    OdpowiedzUsuń
  10. świetnie wyglądasz :)
    ja osobiście nie lubię czerwonego, ale Tobie jak najbardziej pasuje :)

    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie Ci w tej czapce! I bucikami jestem zauroczona ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna czapa, pięknie Ci w tym kolorze ;*

    OdpowiedzUsuń
  13. świetnie wygladasz, do twarzy ci w tej czerwonej czapce :) zapraszam:

    czescwam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. love this look! great jacket!
    chillychickblog.blogspot.sk

    OdpowiedzUsuń
  15. Amazing outfit! I love it:)

    http://theprintedsea.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  16. super buty :) uwielbiam je!!

    OdpowiedzUsuń
  17. ale ładna czapeczka :) świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  18. ooooo Kalinko wyglądasz rewelacyjnie!! :) Hehe tez tak mam, nawet często, że coś mi się razem uwidzi, a później jak już się ubiorę to nie wygląda to najlepiej, ale w moim przypadku, to raczej ja w tym nie wyglądam najlepiej bo same rzeczy grają dobrze :P hehe
    naszyjnik prześwietny!! <3 buźki ;*

    OdpowiedzUsuń
  19. Mamy taką samą kurtkę i zegarek:p szkoda, że nie mamy takich butów, które świetnie się tu prezentują;)

    OdpowiedzUsuń
  20. wszystko jest fajne,lae ta czapka wow!!! wisienka na torcie <3

    OdpowiedzUsuń